Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja tak, den midtbane lugter satme også langt væk af middelmådighed
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
Rigtig flot opspil og god aflevering af netop Poulsen!
København.
Hah, fint mål!
Landsholdet/OB
Kæft Kvist er ringe. Har vi ikke andre 6´ere der er bedre? Hvad med nogle unge talenter?
Spurs
Hvorfor har vi kun én offensiv udskifter i Braithwaite og så ellers 9 defensive?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
+ Lasse Schöne.

NJ er så åbenbart blevet skadet.

Håber som min. at Schöne og Kian Hansen kommer ind i pausen.
København.
Dejligt at se nogle folk på Århus stadion.

Hvordan kan det være, at Eriksen er kaptajn?
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Rigtigt, Schöne glemte jeg, men syntes nu stadig det er en defensiv bænk.
Kæft Kvist er ringe.
Og han er langt fra den eneste. Det er jo egentlig ikke så mærkeligt at han og Bendtner, der ikke spiller til daglig, ser lidt rustne ud. Men at spillere som Krohn-Dehli, Eriksen og Kjær, der rent faktisk spiller i deres klubber, og oven i købet med succes, kan være så ringe er ubegribeligt.
Husk at lyset for enden af tunnelen kan være et modkørende tog!
Eriksen har været pisse dårlig.

Dårlige afleveringer, ringe positionering og masser af boldtab.
København.
Annonce