Ja tak, den midtbane lugter satme også langt væk af middelmådighed
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
Kæft Kvist er ringe.Og han er langt fra den eneste. Det er jo egentlig ikke så mærkeligt at han og Bendtner, der ikke spiller til daglig, ser lidt rustne ud. Men at spillere som Krohn-Dehli, Eriksen og Kjær, der rent faktisk spiller i deres klubber, og oven i købet med succes, kan være så ringe er ubegribeligt.