Damn, det er meget dårligt forsvarsspil.
Snak
ons 25. mar 2015
Daniel Wass er ikke eneansvarlig for USA´s mål, men han er den, der er mest impliceret i begge. Det er ikke ret godt.
Redigeretons 25. mar 2015
Præcis, men kan sige meget om hans offensive kvaliteter, men han har "kostet" begge mål.
At der så var offside er en anden sag.
At der så var offside er en anden sag.
Spurs
ons 25. mar 2015
Wass har ikke spillet back overhovdet i denne sæson og var kun en nødløsning for Evian sidste sæson. Et par kampe af taktiske årsager da man jagtede og ellers grundet skader og manglende bredde. Det er kun en træningskamp, så fint nok at man vil teste ting, men lidt ærgerlig for Wass, og ganske fjollet af Olsen, hvis det er den eneste plads der får ham ind.
ons 25. mar 2015
Den falder vel tilbage på MO eftersom Wass ikke er back. Fair nok at prøve ham af, men defensivt har han jo aldrig været god.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.
ons 25. mar 2015
Ja, det er lidt sjovt - nu får folk syn for sagn.
Han har et godt spark, men at han skulle være svaret på højrekanten, tenderer jo artikelidioti - som jeg i øvrigt desværre ser tråden forpestet med i aften.
Han har et godt spark, men at han skulle være svaret på højrekanten, tenderer jo artikelidioti - som jeg i øvrigt desværre ser tråden forpestet med i aften.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
ons 25. mar 2015
Personligt kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne konkurrere med Eriksen og Krohn-Dehli om de offensive pladser på midtbanen. Der er langt mellem snapsene fra de to i landsholdsregi, så hvorfor ikke presse dem lidt mere.
ons 25. mar 2015
Kors i skuret, hvor er det dog kedeligt.
Skide venskabslandskampspause.
Skide venskabslandskampspause.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??