Snak

Mere indhold efter annoncen
Damn, det er meget dårligt forsvarsspil.
Man kan frygte at Wass igen ryger i unåde..
Daniel Wass er ikke eneansvarlig for USA´s mål, men han er den, der er mest impliceret i begge. Det er ikke ret godt.
Præcis, men kan sige meget om hans offensive kvaliteter, men han har "kostet" begge mål.
At der så var offside er en anden sag.
Spurs
Wass har ikke spillet back overhovdet i denne sæson og var kun en nødløsning for Evian sidste sæson. Et par kampe af taktiske årsager da man jagtede og ellers grundet skader og manglende bredde. Det er kun en træningskamp, så fint nok at man vil teste ting, men lidt ærgerlig for Wass, og ganske fjollet af Olsen, hvis det er den eneste plads der får ham ind.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den falder vel tilbage på MO eftersom Wass ikke er back. Fair nok at prøve ham af, men defensivt har han jo aldrig været god.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Ja, det er lidt sjovt - nu får folk syn for sagn.

Han har et godt spark, men at han skulle være svaret på højrekanten, tenderer jo artikelidioti - som jeg i øvrigt desværre ser tråden forpestet med i aften.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Personligt kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne konkurrere med Eriksen og Krohn-Dehli om de offensive pladser på midtbanen. Der er langt mellem snapsene fra de to i landsholdsregi, så hvorfor ikke presse dem lidt mere.



Kors i skuret, hvor er det dog kedeligt.

Skide venskabslandskampspause.

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
"Han har et godt spark, men at han skulle være svaret på højrekanten, tenderer jo artikelidioti - som jeg i øvrigt desværre ser tråden forpestet med i aften."

- Hvori består den omtalte artikelidioti, som du nævner, kære Jussi?
København.
Annonce