Meget af idiotien har jo ligget i, at Wass skulle kunne gøre det bedre end Lars J (hvilket skriger til himlen), være løsningen på højrekantsproblematikken, og sikkert også kunne afløse Bendtner.
Alt dette på baggrund af nogle vilde frispark som gik viralt.
De kampe, jeg har set for Evian har ikke været noget særligt, og som skulle retfærdiggøre hypen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA