Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha, Halil - det er jo marginalt værre end at se Tottenham spille.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Meget af idiotien har jo ligget i, at Wass skulle kunne gøre det bedre end Lars J (hvilket skriger til himlen), være løsningen på højrekantsproblematikken, og sikkert også kunne afløse Bendtner.

Alt dette på baggrund af nogle vilde frispark som gik viralt.

De kampe, jeg har set for Evian har ikke været noget særligt, og som skulle retfærdiggøre hypen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Daniel Wass er helt sikkert en god spiller, og ja, smadderærgerligt, om en kamp på backen, skal koste ham videre deltagelse på landsholdet. Han er god, men ikke i forsvaret.
Sådan Bendtner!
Forza Napoli Sempre!
Hvem ellers!
Does anyone in here have telekinetic powers? If you do, please raise my hand. - I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Meget af idiotien har jo ligget i, at Wass skulle kunne gøre det bedre end Lars J (hvilket skriger til himlen), være løsningen på højrekantsproblematikken, og sikkert også kunne afløse Bendtner."

- Fair nok. Jeg misforstod.
København.
Bendtner!!!!! :D
Landsholdet/OB
bobobobobob ikke.

Jeg tror de fleste tv-seere i verden har været fremragende underholdt af Spurs kampe. F.eks var der en 5-3 kamp ved nytår. Eller en 4-3 her i weekenden.

TOSSE med endnu et tap in. Han scorer når han vil - Ligesom Kasper Risgård.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Verdens bedste Bendtner!
Batman Close. London W12.
Man kan frygte at Wass igen ryger i unåde..


Håbe han ryger i unåde. Han har været helt til hundene.
Det vil være helt fair hvis Olsen sletter han nummer igen.

Bendtner derimod.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Annonce