Det var vel i forbindelse med de 50 kampe, og så for at smide noget ansvar efter ham.
Bendtner er vild på landsholdet. Som skrevet i en anden tråd, så bør han skifte til den klub Morten Olsen havner i, når landstræneren stopper i 2016. De to får det bedste frem i hinanden.
Så længe Bendtner kan støtte på benene, så skal han spille fra start på landsholdet, uagtet spilletiden på klubplan. For hans præstationer på landsholder bærer ikke det store præg af, at han ikke har succes til hverdag.
Det skrevet, så var det tydeligt, at grundformen er på plads, og her er træningen i Tyskland nok mere gavnlig en i England. Så stor ros til Dieter Hecking og Bendtner for at den fysiske form er i top.
Ellers var det gråt. Kvist var forfærdelig med en dumme boldtab, drejen rundt om sig selv og han orienterede sig konsekvent bagud.
Wass er muligvis ikke højre back, men det var den opgave han fik, og det kostede to mål.
Eric S fik en debut under niveau. Tabte vigtige dueller, satsede et par gange for voldsomt, og til sidst var han ved at koste en udligning. Der er langt til en stamplads.
MKD var ikke god igår, og det fungerer ikke centralt for ham på landsholdet, og ham og Eriksen fik aldrig etableret noget ordentligt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.