@Jussi
"Interessant, i øvrigt, som Brian Laudrup i optakten nærmest afskrev storebror som kommende landstræner pga den nye ledelsesstil i DBU.
.. "
Ja, det var godt nok noget af en melding. Ved så ikke, om det bare er fordi, at mange tidligere landsholdsspillere får lyst til at køre på hipster-brillen Bretton-Meyer, for det var godt nok lidt af en stikpille.
Håber det bliver Laudrup, hvis det bliver en dansker.
"Interessant, i øvrigt, som Brian Laudrup i optakten nærmest afskrev storebror som kommende landstræner pga den nye ledelsesstil i DBU.
.. "
Ja, det var godt nok noget af en melding. Ved så ikke, om det bare er fordi, at mange tidligere landsholdsspillere får lyst til at køre på hipster-brillen Bretton-Meyer, for det var godt nok lidt af en stikpille.
Håber det bliver Laudrup, hvis det bliver en dansker.
Landsholdet/OB