Snak

Mere indhold efter annoncen
@Jussi
"Interessant, i øvrigt, som Brian Laudrup i optakten nærmest afskrev storebror som kommende landstræner pga den nye ledelsesstil i DBU.
.. "

Ja, det var godt nok noget af en melding. Ved så ikke, om det bare er fordi, at mange tidligere landsholdsspillere får lyst til at køre på hipster-brillen Bretton-Meyer, for det var godt nok lidt af en stikpille.

Håber det bliver Laudrup, hvis det bliver en dansker.
Landsholdet/OB
Mere end blot godkendt af Jakob Busk indtil videre i U21 kampen pt spilles imod Portugal, fremragende er nok ordet han må tildeles.

edit: Youssef Toutouh, fornem indsats, fylder godt på banen, og fremstår bedre på bolden end de fleste andre.
Jannik Vestergaard så absolut også godkendt, fremstår rutineret og sikker, hvilket ikke just er alle forundt i dette opgør.

Yussuf Poulsen derimod, hovedrystende ringe.og udskiftet.
Cornelius nåede èn god aktion inden han blev udskiftet, for ringe, en klumfisk på græs.


Rimelig lige kamp, hvilket ikke burde være tilfældet ifølge de fleste såkaldt kyndige.



http://www.bt.dk/fodbold…ger-haevn-0

»Brøndby Stadion er en god idé eller Kløvermarken, ja. Ellers skal jeg nok finde en bane i Vordingborg,« siger Morten Olsen med hævn i stemmen,

Haha!
Ha! Jeg kommer til at savne den gamle svinger.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er fløjet helt henover hovedet på mig, at vi har to U21-hold.

Hvad er dealen med det?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
1. holdet, der skal spille slutrunde til sommer.

2. holdet med spillere, der skal være det "nye U21-hold" efter slutrunden, og overtage efter de af de nuværende, der ikke må spille kvalifikation efter sommer.

Vel?
Kosovo je Srbija
Ach so. Tak.

Undrer mig blot over, at jeg ikke har set nogen nyheder desangående.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Armenien foran efter få minutter, fint.
Landsholdet/OB
Pis.
Landsholdet/OB
Til gengæld er Armenien praktisk talt færdige som konkurrent i gruppen. Og Albanien har vi trods alt hjemme.
Annonce