Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad laver Wass, to håbløse forsøg på indlæg i træk.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Fin refleks af Schmeichel, men det gik lige lidt for hurtigt for det danske forsvar
YNWA
Det er også lidt feje hold.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Haha, vel talt!
YNWA
En midtbane med Wass og Kvist er heller ikke ligefrem "lækker" i min optik.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
3 indlæg fra vores højre side og et hjørnespark fra venstre - alle sammen har været provokerende ringe, livstidsudelukkelse fra landsholdet-ringe.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Wass kan ikke ramme sine medspillere og kvist lader hele holdet blive presset pga utrolig dårlige beslutninger.
Et eller andet sted så synes jeg det her ligner det ringeste landshold i meget lang tid...

Der mangler virkelig nogen profiler på det hold, alt for mange spillere som spiller i klubber hvor de slet ikke er vant til at spille på højt niveau.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Wass kan ikke ramme sine medspillere og kvist lader hele holdet blive presset pga utrolig dårlige beslutninger.
Og sådan kunne man blive ved. Overmatched på samtlige positioner er vist den enkleste beskrivelse.
Husk at lyset for enden af tunnelen kan være et modkørende tog!
Det er jo også næsten på samtlige positioner på banen, hvor vi uden betænkningstid ville bytte lige over med franskmændene. Selvom det er deres b-kæde.
Batman Close. London W12.
Annonce