Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er et pænt godt hold vi møder. Men det er ikke en undskyldning for at smide talrige bolde væk på den måde. Der er godt nok mange elendige afleveringer.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Der er kun et hold på banen.
Reason? now thats the enemy of art!
Vi ligner det hold Harlem Globetrotters spiller mod.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Vores centrale midtbane er da komplet uduelig! .
William Kvist har altså ikke niveauet til at være med på dette tempo. Han kan være med, når modstanderen er af en anden kvalitet som f.eks. Serbien, hvor han gjorde det udmærket.
"Vi er bare ikke bedre"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Wass og Kvist på den centrale midtbane er en regulær katastrofe.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Ah, Bendtner.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Wass kan ikke spille back og på midten ligner han en seriespiller. Sidste chance må blive, hvis vi får lov at få et frispark uden for deres felt
Reason? now thats the enemy of art!
Viser de ingen af EM kampene nogle steder?
You'll Never Walk Alone
Giver ingen mening at hænge enkelte spillere ud - hele holdet på nær Schmeichel og måske Kjær er på dybt vand.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce