Det er et pænt godt hold vi møder. Men det er ikke en undskyldning for at smide talrige bolde væk på den måde. Der er godt nok mange elendige afleveringer.
William Kvist har altså ikke niveauet til at være med på dette tempo. Han kan være med, når modstanderen er af en anden kvalitet som f.eks. Serbien, hvor han gjorde det udmærket.