Giver ingen mening at hænge enkelte spillere ud - hele holdet på nær Schmeichel og måske Kjær er på dybt vand.
Spot on.
Det er jo hele holdet der sejler, ikke kun midtbanen.
Audere est Facere
Giver ingen mening at hænge enkelte spillere ud - hele holdet på nær Schmeichel og måske Kjær er på dybt vand.
Altså Wass er jo ikke 8´er så vidt jeg ved, svært at bebrejde ham at det ikke går skidegodt på en position han ikke spiller.