Jeg sagde ikke Wass er god eller intet dårligt gør, men han spiller på en uvant position og så skal forventningerne vel være derefter. Det er meget lidt overraskende at hans debut som 8´er, overfor Schneiderlin og Kondogbia, går af lort til, men i mit hoved falder den tilbage på manden der har anbragt ham der mere end nogen anden.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif