Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg sagde ikke Wass er god eller intet dårligt gør, men han spiller på en uvant position og så skal forventningerne vel være derefter. Det er meget lidt overraskende at hans debut som 8´er, overfor Schneiderlin og Kondogbia, går af lort til, men i mit hoved falder den tilbage på manden der har anbragt ham der mere end nogen anden.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Bendtner spiller med høj klasse, sikre kvalificerede afleveringer, hurtig i opfattelsen, og løber godt i position.

Dommeren er iøvrigt ikke vores ven lader han forstå, klart hånd på der. Jack-off
Det er satme en ringe start på 2. halvleg fra dommeren. Klokkeklart straffe og Vibe er efterhånden blevet overfaldet til 3 gule kort. Det gør altså ikke noget at man dømmer efter reglerne selvom det er træningskamp.
Silkeborg IF
Vibes fornemmeste opgave i aften har vist været at få mig til at savne Rommedahl - og imponerende nok lykkedes det. Han er en af en håndfuld danske spillere, der har bevist, at de ikke skal tage til for store ligaer.
Batman Close. London W12.
Nej, det er lidt tydeligt han er meget imod at dømme til vores fordel, kæmpe svinstreg på Vibe.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Frankrig kunne også godt have fået et straffespark med i købet, da Sviatchenko går i benene på Lacazette.
https://kortlink.dk/sudv
Vibes fornemmeste opgave i aften har vist været at få mig til at savne Rommedahl - og imponerende nok lykkedes det. Han er en af en håndfuld danske spillere, der har bevist, at de ikke skal tage til for store ligaer.


Ret beset er det vel kun Schmeichel der kan være sin indsats bekendt. At dømme nogen spillere udfra i aften er lettere naivt. Især når Vibe tidligere har vist gode takter.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Ja, DET ER NAIVT, man skal huske på de gode kampe, imod de små dårlige hold, det er klart.
Kjær gør det også hæderligt, selvom hans medspillere ikke hjælper meget til. Bendtner gør ca. det forventede, men ellers er jeg enig. Aftenens landskamp er vist første gang Vibe spiller mod et hold, der så konsekvent presser og stresser.
Batman Close. London W12.
Jeg synes nu at Simon Kjær har været glimrende.
Silkeborg IF
Annonce