Vibe har vundet lidt gunst fordi han har vist fanden i voldskhed, det og så en acceptabel speed, intet mere. Han er ikke just en stor åbenbaring, han har rolle som 2.violin for at understøtte Bendtner.
Simon Poulsen med en klassisk Simon Poulsen-aktion. Man kan næsten kun holde af manden, det er jo ikke hans skyld, der kun er en dansker i verden, der er bedre på den position.
Kjær og Schmeichel har gjort det fint, taget i betragtning af hvor meget bedre Frankrig er. Sviatchenko har vel også spillet acceptabelt. Wass kan vel godt spille på midtbanen i kampe som vi skal dominere, hvor vi mod store hold måske skal spille med Højbjerg og Kvist.
Fatter hat af hvordan Lars Jakobsen stadig kan spille på landsholdet...hvis de rent faktisk kvalificerer sig til EM så kommer der til at være en 36 årig spiller i start 11eren...
Bendtner har da også gjort det fint. Han missede en stor mulighed på låget, men ellers har han intet fået at arbejde med. Han har holdt godt fast i bolden og også fået skabt lidt.