MOn ikke at Vibe ville havde fået lidt flere frispark, hvis det havde været en seriøs kamp?
synes at han gjorde det ok efter omstændighederne.
lad os så se Kian Hansen på dette niveau
synes at han gjorde det ok efter omstændighederne.
lad os så se Kian Hansen på dette niveau
Reason? now thats the enemy of art!