Snak

Mere indhold efter annoncen
MOn ikke at Vibe ville havde fået lidt flere frispark, hvis det havde været en seriøs kamp?
synes at han gjorde det ok efter omstændighederne.
lad os så se Kian Hansen på dette niveau
Reason? now thats the enemy of art!
moderator
" Wass kan vel godt spille på midtbanen samtidigt i kampe som vi skal dominere"

Det kan jeg ikke se fidusen i. I de kampe hvor vi skal dominere spillet mod en modstander der skal stå dybt er der i dén grad brug for skarphed i pasningsspillet.
https://kortlink.dk/sudv
Jeg kan ikke forestille mig en eneste modstander hvor Wass er et smartere valg på 8´eren end Højbjerg.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Fatter hat af hvordan Lars Jakobsen stadig kan spille på landsholdet...hvis de rent faktisk kvalificerer sig til EM så kommer der til at være en 36 årig spiller i start 11eren...


Det er vel fløjtende ligegyldigt hvor gamle de er, hvis alternativerne er et niveau under.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Har vi virkelig ikke bedre end Kvist... Han har jo set dårligere og dårligere ud siden FCK.
You'll Never Walk Alone
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kvist er da bare pisse ringe.
ACs pasningsspil ser formentlig bedre ud i statistikkerne end Wass´, men han har godt nok en syg forkærlighed for at give den mest pressede dansker en halvdårlig aflevering. Er han bange?

Sviatchenko gjorde det fint i de fleste af de fysiske dueller, men det kneb i perioder med at placere sig. Men, fair nok, der er ingen suppe-hold, der spiller fodbold i det tempo.
Batman Close. London W12.
Hvis bare vi kunne sætte Lars Elstrup ind, for nostalgien.

Men han er sikkert ved at få renset sin chakra.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Det kan jeg ikke se fidusen i. I de kampe hvor vi skal dominere spillet mod en modstander der skal stå dybt er der i dén grad brug for skarphed i pasningsspillet.
Jeg antager (naivt) at det ikke er Wass´ reelle pasningsniveau var har været vidner til i dag, for så kan jeg ikke forstå, at bedre klubber end Evian skulle være ude efter ham.

Jeg kan ikke forestille mig en eneste modstander hvor Wass er et smartere valg på 8´eren end Højbjerg.
Man kunne forstille sig at Wass spillede i stedet for Kvist og ikke Højbjerg, men det var måske ikke åbenlyst nok.

Og Portugal vandt desværre som forventet.
Man kunne forstille sig at Wass spillede i stedet for Kvist og ikke Højbjerg, men det var måske ikke åbenlyst nok.


Nej det var det ved gud ikke, det er da helt sort, bælgravende mørkt.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce