repos, det er en anelse useriøst ikke at medtage den lille detalje at Wass spillede på en uvant position - så er du kun ude på at trutte i eget horn og ignorerer småting der ødelægger hyggen. Wass var skod i går, men det var også hans første kamp på 8´eren nogensinde på seniorplan (?), med Scneiderlin og Kondogbia til at tage imod og hilse velkommen, og der er vist ingen der har skreget ham på landsholdet til den rolle, er der?
Jeg kan ikke få plads til Wass andre steder end på højrekanten, hvad han skal bruges til på en position han er blevet omskolet væk fra for et år siden eller på en position han aldrig har spillet før, det må guderne vide.
Jeg kan ikke få plads til Wass andre steder end på højrekanten, hvad han skal bruges til på en position han er blevet omskolet væk fra for et år siden eller på en position han aldrig har spillet før, det må guderne vide.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif