Jeg synes bare det her hold mangler profiler paa alt for mange pladser. Naar man f.eks kigger paa holdet mod Frankrig, saa synes jeg der er mange spillere der slet ikke er gode nok til en start 11´er paa vores landshold.
Lars Jakobsen, Sviatchenko, Kvist og Boilesen synes jeg ikke har niveau til at spille paa det hold. Resten af holdet er vel ok. Schmeichel, Agger, Kjaer, Wass ( SOM HOEJRE BACK ), Krohn dehli, Eriksen og Bendtner er vel en god start.
Forstaar ikke hvorfor Schoene startede ude og naturligvis glaeder jeg mig til at Fischer er tilbage paa fuld niveau.
Olsen kunne overveje en formation med 3 forsvars spillere i Okore, Agger og Kjaer. Men det er nok tvivlsomt om han laver saadan en sats nu.
Vi har et spaendende hold naar man kigger paa fremtiden, men et slutrunde i 2016? Vi ryger da ud paa roev og albuer, hvis vi overhovedet kvalificerer os.
Det hjaelper saa heller ikke meget at vores stoerste profil har til vane at falde heldt ud naar han spiller paa landsholdet.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg