Snak

Mere indhold efter annoncen
Ros til Okore i The Guardian: http://www.theguardian.c…-harry-kane
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Tak for linket.

Nogen der ved hvad der er galt med ham? Han står på skadeslisten med en knæskade..
Landsholdet/OB
Okore spiller, fedt.
Landsholdet/OB
Godt, at man i Wigan endelig finder ud af, hvor på banen, man får størst glæde af Kvist.

http://imgur.com/BpqTOQV
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Pierre Emile med første scoring for Augsburg idag. Det ser desværre ikke ud til det er nok, de er bagud 2-1 efter 89 minutter. PEH udlignede til 1-1 efter 52 minutter.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hehe helt sort med Kvist som højrekant...

Lækkert dog med Pierre-Emiles første Bundesligamål.
Silkeborg IF
Okore ligner desværre ikke en mand, der er Tim Sherwoods kop te.

Fjerdevalg i dag.
København.
Lucas Andersen scorede ligeledes idag, til 3-1 mod Heracles
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
[quote][Godt, at man i Wigan endelig finder ud af, hvor på banen, man får størst glæde af Kvist./quote]

Mcclean er ellers normalt kantspiller, så det kan have været en fejl i grafikken.
Schelden

Okore har da ellers som oftest figureret i startopstillingen?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce