Nogle bud på en bruttotrup til u21-truppen med alle skaderne in mente?
Okore har jo været ude og sige, at han mæske bør passe lidt på sig selv, og Fischer - omend han gerne vil deltage - er først lige kommet tilbage, men har da fået noget der minder om 90 min sammenlagt for Ajax.
Mit bud på en bruttotrup:
David Jensen, FC Nordsjælland
Jakob Busk Jensen, Sandefjord
Frederik Rønnow, AC Horsens
Alexander Scholz, Standard Liege
Andreas Christensen, Chelsea FC
Frederik Sørensen, Verona
Jannik Vestergaard, Werder Bremen
Jonas Knudsen, Esbjerg
Patrick da Silva, Brøndby
Riza Durmisi, Brøndby
Christoffer Remmer, FC København
Ryan Laursen, Esbjerg
Patrick Banggaard, FC Midtjylland
Frederik Holst, Brøndby
Lasse Vigen Christensen, Fulham
Nicolaj Thomsen, AaB
Pierre-Emile Højbjerg, Augsburg
Uffe Bech, FC Nordsjælland
Rasmus Falk, OB
Christian Nørgaard, Brøndby
Nicolai Poulsen, Randers
Lucas Andersen, Ajax
Pione Sisto, FC Midtjylland
Emil Berggreen. Braunschweig
Yussuf Poulsen, RB Leipzig
Nicolai Brock-Madsen, Randers
Viktor Fischer, Ajax
Mads Hvilsom, Hobro
28 spillere, hvor fem så skal sorteres fra. Det er ikke nemt, men man kunne godt forestille sig, at de fem skulle findes iblandt Remmer, da Silva/Durmisi, Holst, Banggaard, Poulsen, Brock-Madsen og Hvilsom. Derudover må Fischer og især Vigen og Sisto nok betegnes som tvivlsomme lige nu pga. skader. Personligt tror jeg dog, at Fischer kommer med, hvorimod de andre er sværere at vurdere. Det ligner dog en stærk trup uanset hvad.