Snak

Mere indhold efter annoncen
Nogle bud på en bruttotrup til u21-truppen med alle skaderne in mente?

Okore har jo været ude og sige, at han mæske bør passe lidt på sig selv, og Fischer - omend han gerne vil deltage - er først lige kommet tilbage, men har da fået noget der minder om 90 min sammenlagt for Ajax.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Berggren dobbelt målscorer for Eintracht Braunschweig i dag. Han er vel udset til at være førsteangriber for u21 til EM? Medmindre man bruger Yussuf Poulsen centralt.

Nogle bud på en bruttotrup til u21-truppen med alle skaderne in mente?

Okore har jo været ude og sige, at han mæske bør passe lidt på sig selv, og Fischer - omend han gerne vil deltage - er først lige kommet tilbage, men har da fået noget der minder om 90 min sammenlagt for Ajax.


Mit bud på en bruttotrup:

David Jensen, FC Nordsjælland
Jakob Busk Jensen, Sandefjord
Frederik Rønnow, AC Horsens

Alexander Scholz, Standard Liege
Andreas Christensen, Chelsea FC
Frederik Sørensen, Verona
Jannik Vestergaard, Werder Bremen
Jonas Knudsen, Esbjerg
Patrick da Silva, Brøndby
Riza Durmisi, Brøndby
Christoffer Remmer, FC København
Ryan Laursen, Esbjerg
Patrick Banggaard, FC Midtjylland
Frederik Holst, Brøndby

Lasse Vigen Christensen, Fulham
Nicolaj Thomsen, AaB
Pierre-Emile Højbjerg, Augsburg
Uffe Bech, FC Nordsjælland
Rasmus Falk, OB
Christian Nørgaard, Brøndby
Nicolai Poulsen, Randers
Lucas Andersen, Ajax
Pione Sisto, FC Midtjylland

Emil Berggreen. Braunschweig
Yussuf Poulsen, RB Leipzig
Nicolai Brock-Madsen, Randers
Viktor Fischer, Ajax
Mads Hvilsom, Hobro

28 spillere, hvor fem så skal sorteres fra. Det er ikke nemt, men man kunne godt forestille sig, at de fem skulle findes iblandt Remmer, da Silva/Durmisi, Holst, Banggaard, Poulsen, Brock-Madsen og Hvilsom. Derudover må Fischer og især Vigen og Sisto nok betegnes som tvivlsomme lige nu pga. skader. Personligt tror jeg dog, at Fischer kommer med, hvorimod de andre er sværere at vurdere. Det ligner dog en stærk trup uanset hvad.
Højbjerg med assist mod Bayern :D
Landsholdet/OB
Bendtner går det mindre godt med, er ikke på bænken mod Paderborn.. Han er nok ret færdig i Wolfsburg på nuværende.

Jeg så nogen rygter om Hamburg - så kan ham og Olic slås om pladsen i Hamburg i stedet for i Wolfsburg.
Landsholdet/OB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fischer tilbage for Ajax med maner. 2 mål er det blevet til. Lasse Schöne har desuden også scoret i kampen.
Puha, trist 1. halvleg for Villa og Okore.

Bendtner er igen ude af truppen.
Landsholdet/OB
Ækelt at eneste utilgængelige Unibet-stream er Ajax´ kamp, nu vi har Fischer, Schöne og Boilesen fra start.

Kunne være ganske genialt, om Fischer kommer så stærkt tilbage, at han ud over u21 kunne ses an mod Makedonien i Viborg.

Vi mangler i høj grad spillere med hans (glimtvise) kompetencer.

Edit - så scorede han sgu igen!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Viktor Fischer på tavlen
Støt dit lokale fodboldhold
Håber godt nok at udskiftningen beror på træthed og ikke en skade.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce