Jeg er også tilfreds med opdelingen.
Som du selv siger, undgå City og så har man ellers en god mulighed mod de andre hold. FCM mener jeg sagtens kan spille lige op med Rosenborg. FCN måske ikke i samme grad, men så kan de trække Queen of the South :p
Som du selv siger, undgå City og så har man ellers en god mulighed mod de andre hold. FCM mener jeg sagtens kan spille lige op med Rosenborg. FCN måske ikke i samme grad, men så kan de trække Queen of the South :p
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."