Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er også tilfreds med opdelingen.

Som du selv siger, undgå City og så har man ellers en god mulighed mod de andre hold. FCM mener jeg sagtens kan spille lige op med Rosenborg. FCN måske ikke i samme grad, men så kan de trække Queen of the South :p
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
bedste lodtrækning ville være

brøndby - st. patricks

fck - haka

fcn - queen of south

fcm - viking


Jeg kunne godt tænke mig FCM fik Gent. De var overkommelige for AaB sidste år, og det er en kærkommen lejlighed til at tage point fra Belgien som er lige over os. FCN skal helst have Queens, så de kan skrabe så mange point sammen som muligt inden de formegentlig får en europæisk lektion næste runde.
Er der nogen der har et link til lodtrækningen på UEFA.com? Man kommer bare til den generelle oversigtsside for UEFA Cuppen, når man trykker på boksen med "UEFA Cup draw live" på forsiden.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Linket kommer vist som regel først, når lodtrækningen starter...
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Ah, ok. Jeg havde på fornemmelsen, det måske var der årsagen lå.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Rangers /Kaunas til Aab: genialt

Kaunas hjemme i sidste kamp: første kamp 0:0. Kom så Kaunas
Der var vel kun Anderlecht/BATE, der ville være bedre.
fantastisk lodtrækning, og der er enda chance for at kaunas slår rangers ud....
Hold da op ... Selv hvis Rangers går videre er jeg ikke skrækslagen..

Det bliver et par spændende kampe - og gruppespillet er pludselig ikke så urealistisk!
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Annonce