Snak

Mere indhold efter annoncen
Det da ikke halvskidt fra FCK..
Fuck bold.dk Ludere hele bundtet ! haha
Synes det er helt fint, FCK, BIF og FCN skal videre.
lillestrøm er dårligt kørerne
Lillestrøm er en okay lodtrækning(selvom de på papiret af et de bedste hold vi kunne trække), de er overhovedet ikke lige så gode som for bare et par år siden, ligger tredje sidst i tippeligaen.
Fandme spændende! :)

FCM får det mega svært, tror også Brøndby får det svært nok mod Haka.. FCK skal bare slå lillestrøm, så let er det.. og FCN.. ja, det kommer vel an på dagen ;)

Jeg regner med FCM overrasker.. kom så! :D
------------ Aalborg BK Schweiz: FC Lausanne & Stade Nyonnais
Mere indhold efter annoncen
Annonce
ja og lillestrøm har FCK og Brøndby slået før..
Fuck bold.dk Ludere hele bundtet ! haha
det kan godt være midtjylland skaber en sensation... city er ikke så gode på udebane, og jeg så city hamburger, her for leden. der så de virkelig tamme ud
Jeg så FCM - SønderjyskE forleden:)
Må indrømme at jeg er superoptimist denne gang. Tror faktisk på at FCM kan gøre rigtigt ondt på City. Hvis FCN ikke kan ordne et hold fra den næstbedste skotske række er det intet mindre end skandaløst
FCM har vel den store fordel, at Premier League først starter den 16. august. Så City når ikke at få "rigtige" kampe i benene inden det første møde på City Ground. Meen...stadig en hård lodtrækning
Annonce