Snak

Mere indhold efter annoncen
brøndby burde der være 95 % chance for at gå videre....
fck 75%
Fcn 60%
FCM 15%
FCK´s lodtrækning er halvskidt idet det var det næstbedste hold af de 5 mulige, de 2 andre hold der var tilbage da de trak dem var hhv finsk og islandsk.

Men selvfølgelig bør de være bedre end lillestrøm.
Pudsigt nok er Lillestrøm jo Ståles tidligere klub som aktiv.
FCM ryger ud, selvfølgelig .. De 3 andre burde kunne klare den.
AaB_Eagle,

Alle hold kan jo få det svært mod deres respektive modstander, men Haka ligger altså pt. nr. 6 i deres liga.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
alle danske hold skal gå videre, på nær fcm som jeg dog stadig vil sige har en ganske god chance.
Ja altså nu har city fået ny træner og de er vel ikke helt spillet ind endnu.
De var jo ikk så imponerende i slutningen af sæsonen hvor de tabte 8-0 :-D
ja FCM kan godt, vi så jo ob give god modstand til villa. og villa er bedre end city
ja FCM kan godt, vi så jo ob give god modstand til villa. og villa er bedre end city
Sorry, MÅSKE er jeg galt på den men:

Men det i siger er at FCM burde ha´ en chance?
Det virker jo langt ude, City har forstærket sig markant og FCM er vel uden chancer storset..

Og nej, Villa er langt fra bedre end City.
Annonce