FCK´s lodtrækning er halvskidt idet det var det næstbedste hold af de 5 mulige, de 2 andre hold der var tilbage da de trak dem var hhv finsk og islandsk.
Men selvfølgelig bør de være bedre end lillestrøm.
Ja altså nu har city fået ny træner og de er vel ikke helt spillet ind endnu.
De var jo ikk så imponerende i slutningen af sæsonen hvor de tabte 8-0 :-D