Snak

Mere indhold efter annoncen
<blockquote>brøndby burde der være 95 % chance for at gå videre....
fck 75%
Fcn 60%
FCM 15%</blockquote>


FCN kun 60%??, de møder et hold fra den næstbedste række i skotland, og som sluttede som nr 4 sidste sæson.
80 - 90 % er mere passende imo.

city har forbedret sig..... hvad for nogle spiller har de købt?

og jo villa er bedre end city. villa endte nr. 6, og city endte nr.9. og kom med i gennem fair play
Er der nogen der kan smide et hurtigt link til officielle koefficient-lister? Ved godt de måske allerede ligger her, men mine tømmermænd tillader ikke at jeg begynder at kigge 150 sider igennem.. Tak
http://www.xs4all.nl/ ~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2009.html
Skabsskribent
selvfølgelig har midtjylland en chance...city er et midter hold i england. og jeg vil give FCM 15% chance
Mere indhold efter annoncen
Annonce
selvfølgelig har midtjylland en chance...city er et midter hold i england. og jeg vil give FCM 15% chance
Ved kun at de har købt Ben Haim fra chelsea.
Den sidste kamp de spillede tabte de 1-0 til hamburg sv.
Godt nok i en træningskamp.
Vil umiddelbart mene at Martin Petrov er deres bedste offensive kort. Kender ikke jøden du omtaler, men så gode er City vist heller ikke. FCM har en ok chance
Hvad med Blumer, Benjani & JO?
dr. hansen du er helt korrekt.

city har 2 gode offensive spiller: Elano & Petrov. deres angribere er ikke imponerende.


Annonce