@Burro
""..og det serbiske hold, bør Lokomotiv slå.""
"Bør" ligefrem? Nr. 4 i Serbien, er vel ikke umiddelbart en ren walkover for nr. 3 i Bulgarien, hva´?
""..og det serbiske hold, bør Lokomotiv slå.""
"Bør" ligefrem? Nr. 4 i Serbien, er vel ikke umiddelbart en ren walkover for nr. 3 i Bulgarien, hva´?