Snak

Mere indhold efter annoncen
@Burro
""..og det serbiske hold, bør Lokomotiv slå.""

"Bør" ligefrem? Nr. 4 i Serbien, er vel ikke umiddelbart en ren walkover for nr. 3 i Bulgarien, hva´?
hold fra bulgarien plejer normalt at være en del bedre end hold fra serbien
Zürich - Sturm Graz
Slovan Liberec - Zilina
Georgia Tblisi - Austria Wien
Suduva - Salzburg

Tjekkiet: Slovan Liberec bør gå videre til UEFA1, hvor Banik Ostrava træder ind i turneringen. Ingen af de to hold vil umiddelbart være seedet her.
Såfremt Sparta Prag slår Sheriff Tiraspol i CHLQ2, venter Panathinaikos (eller Dinamo Tblisi) i CHLQ3. Slavia Prag møder Fiorentina i CHLQ3. Hvis de to Pragklubber ryger i UEFA1, vil de begge umiddelbart være seedede.

Østrig: Nemme lodtrækninger til Salzburg og Austria Wien, mens jeg tror Zürich bliver endestation for Sturm Graz. Det bliver dog tæt. Austria Wien vil være seedet i UEFA1. Rapid Wien er godt på vej ud af CHLQ2, og må forventes færdige. Skulle sensationen indtræffe, møder de græske Olmpiakos i CHLQ3.
Kosovo je Srbija
Jeg vil mene det primært er Belgien, Bulgarien, Tjekkiet og Schweiz vi skal kigge på som konkurrenter. Jeg ser ikke de store trusler bagfra i og med vi mister væsentligt færre point end dem under os de næste 2 år.

Jeg ser det ikke som realistisk vi de næste mange år kommer i nærheden af Grækenland.
Duck, nu følger jeg den serbiske liga (ikke at det giver mig ret i mine udtalelser), og den er ikke meget at skrive hjem om, bortset fra Røde Stjerne, Partizan og til dels Vojvodina. Borac endte godt nok som nr. 4, men var 34 point fra et mesterskab, og kun 10 fra en nedrykningsplayoff. Man havde en negativ målscore (scorede blot 29 mål i 33 kampe), hvad alle hold, på nær de tre første havde, og vandt blot 12 af 33 kampe. "Selvfølgelig" bør et bulgarsk nr. 3 slå dem
Kosovo je Srbija
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Bestemt en 50/50 lodtrækning. Perfekt for Brøndby og FCN, halvskidt for FCK, og rigtig skidt for FCM..."

fuldstændig enig: brøndby skal nok med vinde over HAKA, selvom AAb var i problemer med findske hold i toto sidste år så bør det nye brønby hold samlet gå videre.

FcN hvis ikke de kan vinde over et skotsk 2. division hold hvis sæson ovenikøbet knap er gået i gang endnu - selvfølgelig kan de det.

Fck det tror jeg sgu bliver en gyser - håber virkelig de trækker det længste strå.

FCM kan i skabe en overraskelse i Midtjylland så har i gjordt det godt. Tror ikke på dem over to kampe
EfB som et stabilt tophold
Nu skal Aab moede Kaunas fra Litauen i stedet for Rangers, hvilket alt andet lige maa vaere en kaempefordel for Danmark. Godt nok slog Kaunas Rangers, men sejren kom i hus pga. et mirakelfrispark, saa Aab staar med saerdeles gode kort paa haanden inden 3. kvalifikationsrunde. Aab fortjener ogsaa lidt held efter deres meget uheldige exit mod Dynamo Kiev sidste gang. En samlet sejr til Aab vil desuden ogsaa give 3 bonus point til Danmarks koefficient, saa vi kan nok ogsaa i aar forvente en virkelig god koefficient.
Tja, til gengæld vil AaB alt andet lige hente færre points til DK i CL end i et evt. UEFA Cup gruppespil.

Nå, men lad dem nu kvalificere sig først.
Hvordan kan AaB fortjene lidt held, pga. dynamo kiev? Måden de kom i CL sidste gang skyltes da rent held og kun pga. dynamo kiev.

Jeg håber de vinder og tror på dem, men derfra og så til at sige at de har fortjent det er der langt.
" Tja, til gengæld vil AaB alt andet lige hente færre points til DK i CL end i et evt. UEFA Cup gruppespil. "

CHL giver 3 bonus point (svarer til 1 sejr og en uafgjort i evt gruppespil) samt 6 kampe at skrabe point sammen i. Jeg har svært ved at se AaB skulle kunne lave flere i en UEFA gruppe hvor de er seeded i nederste lag.
Annonce