Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er enig med DMC.

Jeg så kampen igår, og Kaunas er på ingen måder et hold, AAB skøjter hen over.

De havde et overraskende højt teknisk niveau, og de SPILLEDE bold. Holdet virkede enormt godt organiseret, sammenspillet var af kvalitet, og oppe foran havde en de en væver angriber, Ledesma, der nok skal give AABS forsvar hænderne fulde.

Randers slog ganske vist Kaunas med sammenlagt 3-2 for 2 år siden i UEFA kvalrunde 2, men det vil jeg ikke lægge meget i. Hvor AABs chancer mod Rangers måske var 30%, er de mod Kaunas nok 55%. Men ikke mere.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Lad os se, hvad bookmakerne siger til den tid. De ser jo gerne meget objektivt på det.
Kosovo je Srbija
lad nu være med at gøre kaunas bedre end de er, rangers var jo helt vildt dårlige i begge kampe mod kaunas. Hvis ikke aab kommer videre så er det en fiasko du finder simpelthen ikke en nemmere modstander i 3 runde.
Så røg der også et belgisk hold:)
Ja det er fint:-) og det ser heller ikke ud til at Rapid Wien klare den:-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Østrig er så ligegyldige pt. Specielt fordi Danmark tjener seks point i forhold til dem næste sommer.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Ja det kan godt være, men hvis nu både Norge og Østrig overhaler os i år, så midster vi da en UEFA plads sådan som jeg ser det.
Det er jo så netop det han prøver at fortælle dig ikke vil ske, da Østrig mister 6 points i forhold til Danmark.

Østrig havde en super sæson i Europa i 04/05, samme sæson som de danske hold floppede. Dette år bliver slettet næste år og det tjener DK ca. 6 points på i forhold til Østrig.
De kan jo godt overhale os til årets slutliste og dermed sende os ned under 18. pladsen. Men det vil ikke rigtigt gøre noget. Vi skal ned på nr 22 for at miste en plads. Eneste forskel på 16-18 og 19-21 er om N2 slipper for 2. kval runde.
@Belwas

Er vi ikke enige om at da Østrig pt. er godt 1.5 points efter Danmark og vil tabe yderligere 6 points næste år (04/05 slettes), sammenlagt skal hente ca. 7.5 points mere end DK denne sæson for at indhente os?
Annonce