Jeg er enig med DMC.
Jeg så kampen igår, og Kaunas er på ingen måder et hold, AAB skøjter hen over.
De havde et overraskende højt teknisk niveau, og de SPILLEDE bold. Holdet virkede enormt godt organiseret, sammenspillet var af kvalitet, og oppe foran havde en de en væver angriber, Ledesma, der nok skal give AABS forsvar hænderne fulde.
Randers slog ganske vist Kaunas med sammenlagt 3-2 for 2 år siden i UEFA kvalrunde 2, men det vil jeg ikke lægge meget i. Hvor AABs chancer mod Rangers måske var 30%, er de mod Kaunas nok 55%. Men ikke mere.
Jeg så kampen igår, og Kaunas er på ingen måder et hold, AAB skøjter hen over.
De havde et overraskende højt teknisk niveau, og de SPILLEDE bold. Holdet virkede enormt godt organiseret, sammenspillet var af kvalitet, og oppe foran havde en de en væver angriber, Ledesma, der nok skal give AABS forsvar hænderne fulde.
Randers slog ganske vist Kaunas med sammenlagt 3-2 for 2 år siden i UEFA kvalrunde 2, men det vil jeg ikke lægge meget i. Hvor AABs chancer mod Rangers måske var 30%, er de mod Kaunas nok 55%. Men ikke mere.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."