Ligegyldige er de ikke. Ingen af de lande der ligger omkring Danmark er ligegyldige. Jo flere point de mister, jo bedre. Når sæsonen 06/07 forsvinder hiver Østrig ligepludselig godt ind på os, så lad dem endelig smide alle de point de kan komme til.
Great players are just like death and taxes, sooner or later, they're gonna get you.