Sygt at Anorthosis endnu engang tager en 3-0 sejr, og endda mod "mægtige" Olympiakos.
Angående vores konkurrenter, så fik Basel 0-0 i Portugal, og har desværre et godt udgangspunkt.
Levski Sofia tabte hjemme 0-1 til BATE Borisov.
Standard Liege fik 0-0 hjemme mod Liverpool
Brann tabte 0-1 hjemme til Marseille.
Slavia Prag tabte 0-2 ude til Fiorentina og Sparta Prag tabte 1-2 hjemme til Panathinaikos.
Tænk, hvis Champions League får et dansk, cypriotisk og hviderussisk hold med i år.
Kosovo je Srbija