Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi deler vel pt førstepladsen med Cypern på listen over årets indtjening...
Er lidt spændt på hvad tipsbladets chefredaktør, samt andre kritikkere af Superligaen har at sige nu.

Alt deres ævl om at Superligaen er blevet meget dårligere, bare fordi FCK ikke vader igennem.

Godt gået af de danske klubber. Og stort tillykke til FCM
Aalborg Stadion siden jeg var 5 Hammers. I´m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
Hvad sker der for cypriotisk fodbold :)

Gårdsdagens sejr over Olympiakos følges idag op med sejr over AEK Athen (nok nogle utilfredse grækere :)) og uafgjort imod Røde Stjerne. Det er sgu meget godt gået...
Fantastisk aften for dansk fodbold, og ikke mindst for koefficienterne.

Barbuti, folk kan tilsyneladende ikke finde ud af at kigge tilbage i tråden, så kunne du ikke som en lille service linke til Kassies HP (edit: i overskriften, selvfølgelig)?
--
Så røg vi forbi Tjekkiet og er nu nr. 17 - det er ligegodt imponerende so far...Man har håbet år efter år, at det er nu dansk fodbold skal have succes i Europa. De sidste to år er det endelig begyndt at gå meget godt - men i år starter vi i al fald som lyn og torden. 15 kampe 15 sejre - målscore 51-4!!! Det er vist lang tid siden noget land har fået sådan en start...

Det ser ud til Bulgarien klarer sig skidt, hvilket er godt for os...men mon ikke snart en af de gamle ræve laver en grundig gennemgang - jeg orker ikke mere i aften
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad skal der til for at vi kan få 2 hold med i Champions League? Jeg kan huske Norge havde denne mulighed for max 2-3 år tilbage...
[i]F.C. København[/i] [i]Arsenal F.C.[/i]
Vi skal have en 15. plads. Så ryger der 2 hold i CL kval. Det kommer dog til at foregå på en helt ny måde, da systemet jo ændres efter denne sæson.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Hvordan er det præcist systemet ændres?
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
www.google.dk -> Bert Kassies -> Brug hovedet.

Du får i hvert fald ikke mig til at gennemgå alle ændringerne kl midnat.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Det står på Berts side. Super. Takker.
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
Annonce