Vi deler vel pt førstepladsen med Cypern på listen over årets indtjening...
Snak
tors 14. aug 2008
Er lidt spændt på hvad tipsbladets chefredaktør, samt andre kritikkere af Superligaen har at sige nu.
Alt deres ævl om at Superligaen er blevet meget dårligere, bare fordi FCK ikke vader igennem.
Godt gået af de danske klubber. Og stort tillykke til FCM
Alt deres ævl om at Superligaen er blevet meget dårligere, bare fordi FCK ikke vader igennem.
Godt gået af de danske klubber. Og stort tillykke til FCM
Aalborg Stadion siden jeg var 5
Hammers. I´m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
tors 14. aug 2008
Hvad sker der for cypriotisk fodbold :)
Gårdsdagens sejr over Olympiakos følges idag op med sejr over AEK Athen (nok nogle utilfredse grækere :)) og uafgjort imod Røde Stjerne. Det er sgu meget godt gået...
Gårdsdagens sejr over Olympiakos følges idag op med sejr over AEK Athen (nok nogle utilfredse grækere :)) og uafgjort imod Røde Stjerne. Det er sgu meget godt gået...
Redigerettors 14. aug 2008
Fantastisk aften for dansk fodbold, og ikke mindst for koefficienterne.
Barbuti, folk kan tilsyneladende ikke finde ud af at kigge tilbage i tråden, så kunne du ikke som en lille service linke til Kassies HP (edit: i overskriften, selvfølgelig)?
Barbuti, folk kan tilsyneladende ikke finde ud af at kigge tilbage i tråden, så kunne du ikke som en lille service linke til Kassies HP (edit: i overskriften, selvfølgelig)?
--
tors 14. aug 2008
Så røg vi forbi Tjekkiet og er nu nr. 17 - det er ligegodt imponerende so far...Man har håbet år efter år, at det er nu dansk fodbold skal have succes i Europa. De sidste to år er det endelig begyndt at gå meget godt - men i år starter vi i al fald som lyn og torden. 15 kampe 15 sejre - målscore 51-4!!! Det er vist lang tid siden noget land har fået sådan en start...
Det ser ud til Bulgarien klarer sig skidt, hvilket er godt for os...men mon ikke snart en af de gamle ræve laver en grundig gennemgang - jeg orker ikke mere i aften
Det ser ud til Bulgarien klarer sig skidt, hvilket er godt for os...men mon ikke snart en af de gamle ræve laver en grundig gennemgang - jeg orker ikke mere i aften
tors 14. aug 2008
Hvad skal der til for at vi kan få 2 hold med i Champions League? Jeg kan huske Norge havde denne mulighed for max 2-3 år tilbage...
[i]F.C. København[/i]
[i]Arsenal F.C.[/i]
tors 14. aug 2008
Vi skal have en 15. plads. Så ryger der 2 hold i CL kval. Det kommer dog til at foregå på en helt ny måde, da systemet jo ændres efter denne sæson.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
tors 14. aug 2008
Hvordan er det præcist systemet ændres?
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad
Spanien: Real Madrid
NFL: Miami Dolphins
tors 14. aug 2008
www.google.dk -> Bert Kassies -> Brug hovedet.
Du får i hvert fald ikke mig til at gennemgå alle ændringerne kl midnat.
Du får i hvert fald ikke mig til at gennemgå alle ændringerne kl midnat.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."