Snak

Mere indhold efter annoncen
14 Grækenland, 22.540 point (4/4)

Olympiakos. 0-3 (u) mod cypriotiske Anorthosis. Må forventes ude i CHL-sammenhæng, men går i UEFA-cuppens 1. runde, hvor man vil være seedet.

Panathinaikos. 2-1 (u) over tjekkiske Sparta Prag. Må forventes i CHL.

Aris Thessaloniki. 1-0 (h) over kroatiske Slaven Belupo. Må forventes videre til UEFA-cuppens 1. runde, hvor man pt. ligger til at blive useedet. Aris er rangeret lige over Brøndby. Kan muligvis blive seedet, men det er usandsynligt.

AEK Athen. 0-1 (h) til cypriotiske Omonia. Det er vanskeligt at sige, om de går videre, men en udesejr til cyprioterne må trods alt gøre dem til umiddelbare favoritter.

Status: 3/4 hold videre. Panathinaikos i CHL, Olympiakos som seedet i UEFA, og Aris som useedet.



Kosovo je Srbija
15 Belgien, 21.325 (3/4)

Standard Liege. 0-0 (h) mod Liverpool. Må forventes at misse CHL, men i stedet ryge i UEFA-cuppens 1. runde, hvor man 100% sikkert ikke bliver seedet.

Club Brügge. Starter først i UEFA-cuppens 1. runde, hvor man 100% sikkert er seedet.

Gent. Slog Kalmar (h) med 2-1. Må forventes videre, men vil 100% ikke være seedet.

Status: 3/3 hold videre. UEFA-cuppens 1. runde bliver dog nok endestation for både Standard Liege og Gent.

Kosovo je Srbija
16. Bulgarien, 19.750 (4/4)

Levski Sofia. 0-1 (h) til hviderussiske BATE. Misser nok CHL, men ryger i UEFA-cuppens 1. runde i stedet.

Litex Lovech. 0-0 (h) mod israelske Ironi Kiryat Shmona. Det er vanskeligt at sige noget om avancement, men jeg tror ikke, de går videre.

Lokomotiv Sofia. 0-1 (u) til serbiske Borac Cacak. Må ikke være favoritter til at gå videre.

Cherno More. 1-1 (u) mod israelske Maccabi Netanya. Må formodes videre.

Status: 2/4 hold videre. Levski Sofia bliver 100% seedet, mens Cherno More 100% ikke bliver seedet.




Kosovo je Srbija
Danmark som nr. 17 og holdene bag os, vil blive opdateret senere.
Kosovo je Srbija
Fortsæt det gode arbejde Burro.
Det er kanon
Aalborg Stadion siden jeg var 5 Hammers. I´m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, bortset fra alle de ufatteligt tåbelige (genganger)spørgsmål, er det en supertråd. Meget, meget informativ.
fck-medløber.
Belgiens resultater i de seneste sæsoner mener jeg har været yderst dårlige, så dem må vi formodes at indhente inden længe - eller hvad?

Jeg kan i øvrigt godt forestille mig at Gent ryger ud mod Kalmar. 1- 0 i returopgøret er jo nok for svenskerne, og de topper trods alt Allsvenskan.
Man kan vel sige at stillingen som den ser ud pt, så fra starten af næste sæson vil vi vel ligge på den 15. plads i og med at Bulgarien og Belgien mister flere point end os(men meget kan ske endnu i denne sæson).
men hvordan kan det være at schweiz som ligger nr. 13 ikke har 2 hold med i kvalen? er det fordi FC Vaduz spiller med? som bedste hold i Leichtenstein.
Charanga Habanera
Det er fordi, det er resultatet fra to år siden, der ligger til grund for pladserne i denne sæson. Skulle det være resultaterne fra sidste år, ville man jo ikke vide, hvilke pladser, der gav adgang til hvilke turneringer, inden ligasæsonen starter. Det ville man i så fald først vide ved sæsonafslutning. Altså er turneringen i år baseret på slutstillingen efter 06/07 sæsonen.
Kosovo je Srbija
God gennemgang Burro,
mht. Belgien skal det lige tilføjes at Anderlecht allerede er helt ude af europæisk fodbold, da de tabte til BATE i CL-kvalrunde 2 og derfor deles deres point af 4 hold - meget godt for DK.
Annonce