Jo.
Havde Silkeborg tabt hvor modstanderen reddede deres ene skud efter det andet og man kunne tale om uheld. Så er det en anden sag.
Men Silkeborg havde 0 skud på mål! Det synes jeg er dybt pinligt.
Havde Silkeborg tabt hvor modstanderen reddede deres ene skud efter det andet og man kunne tale om uheld. Så er det en anden sag.
Men Silkeborg havde 0 skud på mål! Det synes jeg er dybt pinligt.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.