Snak

Mere indhold efter annoncen
Noget overraskende er Köln nede med 2-1 på hjemmebane imod ungarske Fehervar. Köln kom foran, men fik rødt kort og siden lukket to mål ind. Villareal allerede ved at sende Hajduk Split ud i første halvleg med 3-1 efter 40 minutter.

Partizan Beograd hurtigt foran imod maltesiske Hamrun. Det er nok for meget forlangt, at malteserne skulle sende serberne hjem.
Villareal på 4-1 nu, så må den ged være barberet, noget lort er dog at Viking er foran mod FCSB i Rumænien, skal vi hente Norge så skal de helst ikke gå i ECL
Jeg er ganske sikker på at Molde vinner kampen i Østerrike. Desidert beste laget ikveld, men noen ekle østerrikere der skulle legge seg ned hvert 5.minutt og åpenbart hadde tyrkisk dommer på laget, de trakk mye tempo ut av kampen med sin strategi. Men Molde kopierer neppe slik kamp igjen hvor de brenner alt av feite sjanser.

Sterkt Viking resultat i Romania, men fremdeles usikker på et urutinert Viking mannskap. Følelsen av returen kan gå i alle retninger. Reelt skuffet om Norge ikke får ett lag i ECL og sikrer viktige poeng for oss.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Hvis man ser på de lande som har 5 hold med og startede med præcis samme udgangspunkt som Danmark så er vi bagefter.

Danmark bliver straffet af deres lande nr. 2.
Synes systemet fejler.

Cypern: 2.000 point
Tyrkiet: 1.900 point
Danmark: 1.700 point.

Fenerbahce som endte nr. 2 startede på præcis samme udgangspunkt som FC Midtjylland. De tabte og spillede så uafgjort mod Kiev. Vandt to gange over Slovacko og vandt over Wien i dag.

Larnaca startede også på samme udgangspunkt som FC Midtjylland. Spillede 2 gange uafgjort mod FC Midtjylland. Vandt og spillede uafgjort mod Partizan og vandt over Dnipro i dag.

Resultatet er:

Fenerbahce: 0.700 point
Larnaca: 0.700 point
FC Midtjylland: 0.200 point

Det har virkelig været en fordel at ryge ud hvor FC Midtjylland gik videre.

Der er endda stadig en kamp endnu for Larnaca og Fenerbahce.




Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Den sidste del af aftenen i går var med klar pil nedad:

Europa League:

- Både AEK Larnaca, Omonia og Fenerbahce vandt ude. Eneste trøst var, at AEK Larnaca vandt over Dnipro.

Conference League:

- Hapoel Beer-Sheva fik uafgjort ude
- Istanbul Basahsehir fik kun uafgjort hjemme
- Viking vandt ude over Steaua
- Hajduk tabte ude med to mod Villareal
- og så tabte Viborg mod West Ham

Samlet set en små-skidt dansk aften, mens f.eks. Cypern og Stavanger må juble.
En gang Coban Imperial, altid Coban Imperial
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Danmark bliver straffet af deres lande nr. 2.
Synes systemet fejler.

Eller også har man bevidst bygget et system op, hvor der konstant bør være noget røre i niveauet under de bedste. Underforstået at man udmærket vidste da man lavede det, at det kan give en fordel for de hold der ligger knap så godt/på papiret klarer sig knap så godt.
Vil du være med blandt de tunge, så må du præstere senere og vil du kontinuerligt være med blandt de store, skal du også præstere senere.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Enig Svoger.

Man skal også huske at hvis man selv var udenfor top 15, og man havde lavet et system som gjorde det super fordelagtigt for dem i top 15, så vil vi jo brokke os over hvor svært det er at komme op igen, når man først er røget ud.

Det er jo fair at vi skal levere i de 3 gruppespil når vi jo nærmest får foræret 3 gruppespil fra start.
Næste år får vi jo Suppens nummer 2 den lange vej i ECL. Den af FCK/FCM der ender der, kommer vel til at være seedet hele vejen igennem ECL, samtidig med at man vel er seedet 1(FCK) og 2 FCM i selve gruppespillet. Så der vil potentielt være masser af point at hente.

Ikke at jeg håber dette sker, men lidt sjovt hvis FCM og FCK bliver 2&3. Så vil første pladsen være sikret gruppespil i EL (mener jeg) mens FCK og FCM vil være favoritter til at gå i ECL. Så vil der være basis for et suverænt år. Skulle BIF så bliver 4, så må de vel også være seedet i et par runder.
Derudover indtrådte den cypriotiske mester altså også en runde tidligere end den tyrkiske og danske, hvor det blev til et nederlag og en sejr for Apollon Limassol.
Hvor farlige var Helsinki indtil det røde kort?

Hvor farlige var Silkeborg indtil det røde kort? De spillede og spillede, og de skabte ingenting. Til gengæld var de ret uskarpe på at håndtere det åbenlyst eneste, Helsinki kom med: omstillinger på lange bolde.

Helsinki var virkelig ikke et godt fodboldhold, men Silkeborg var på dagen ikke meget bedre. Nogle gange skal den slags altså kaldes ved navns nævnelse: en katastrofe.

I det mindste kalder Helsinki selv kampen for deres bedste i år. Det er glædeligt, for så er de rent faktisk så ringe som det indtryk, de efterlod. Mon ikke Silkeborg trods alt kan vinde den hjemmekamp - og hvis ikke: av for pokker.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
men lidt sjovt hvis FCM og FCK bliver 2&3. Så vil første pladsen være sikret gruppespil i EL (mener jeg) mens FCK og FCM vil være favoritter til at gå i ECL. Så vil der være basis for et suverænt år. Skulle BIF så bliver 4, så må de vel også være seedet i et par runder.

Altså nu skal vi jo altid håbe på det som er bedst for dansk fodbold.... ;)

Jeg skulle lige til at skrive, at det jo så må betyde, at vi skal håbe på at AGF vinder mesterskabet...Meeen det undlader jeg :)
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce