Med 3-0 sejr ude og allerede 2-0 på hjemmebane skal meget gå galt hvis ikke APOEL er det 1. kvalifikationshold der tager plads i ECL.
Det tegner til at blive en yderst indbringende sæson for Israel og Cypern.
NB: Havde simpelthen fået noteret APOEL, som vinder i det 1. opgør i egne notater - men som påpeget siger resultatsiderne noget andet. Kan også se at der manglende et "E" - må havde fået augustsolstik eller lignende...
Det tegner til at blive en yderst indbringende sæson for Israel og Cypern.
NB: Havde simpelthen fået noteret APOEL, som vinder i det 1. opgør i egne notater - men som påpeget siger resultatsiderne noget andet. Kan også se at der manglende et "E" - må havde fået augustsolstik eller lignende...
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.