Det bliver en spændende aften!
Jeg håber først og fremmest på at Schweiz mister både Basel og Young Boys. Hvis det sker er jeg optimistisk omkring top 15. Ellers bliver det virkelig svært.
Midtjylland kan fortsat tillade sig at håbe på at komme i 2. seedningslag.
Det kræver 4 af de følgende 5 hold fejler i aftenens ELQ4:
-Olympiakos
-Gent
-Malmö
-Ludogorets
-Sheriff
Ikke super sandsynligt, men heller ikke umuligt. Og mere sandsynligt end det så ud i starten af sidste uge.
Men hvis bare vi kan få en eller to af disse overraskelser (så Fenerbahce og potentielt Nantes rykker i 3. lag) mener jeg det er ok. Så stor forskel er der ikke på kvaliteten i de to lag. Eksempelvis er der et spansk hold i begge (så længe vi ikke får 3 af ovenstående…) og 2 franske i 2. lag mod 2 tyske i 3. lag.
Jeg håber først og fremmest på at Schweiz mister både Basel og Young Boys. Hvis det sker er jeg optimistisk omkring top 15. Ellers bliver det virkelig svært.
Midtjylland kan fortsat tillade sig at håbe på at komme i 2. seedningslag.
Det kræver 4 af de følgende 5 hold fejler i aftenens ELQ4:
-Olympiakos
-Gent
-Malmö
-Ludogorets
-Sheriff
Ikke super sandsynligt, men heller ikke umuligt. Og mere sandsynligt end det så ud i starten af sidste uge.
Men hvis bare vi kan få en eller to af disse overraskelser (så Fenerbahce og potentielt Nantes rykker i 3. lag) mener jeg det er ok. Så stor forskel er der ikke på kvaliteten i de to lag. Eksempelvis er der et spansk hold i begge (så længe vi ikke får 3 af ovenstående…) og 2 franske i 2. lag mod 2 tyske i 3. lag.