Ser man på de andre CL-grupper, så var der både godt og skidt.
Først og fremmest kan vi ser bort fra gruppe A, B og D med disse uden nogle af vores konkurrenter.
I gruppe C fik vores konkurrent med tjekkiske Viktoria Plzen, hvilket forhåbentlig vis bør ende positivt for os.
I gruppe E fik vi et rigtigt skidt udfald med Dinamo Zagreb, der blot skal kæmpe med Red Bull Salzburg om 3. pladsen. Bestemt ikke umuligt for kroaterne. Skidt.
I gruppe F får Shakhtar Donetsk formodentligt til opgave at kæmpe med Celtic om 3. pladsen. Ukrainerne skal nok hente point, så bestemt ikke optimalt.
I gruppe H, skal og bør Maccabi Hafia ender som prygleknap, alt andet bør være en kæmpe skuffelse.
At i alt så ligner det flest point til Dinamo Zagreb af de 5 konkurrerende nationshold via skal holde øje med i CL:
Viktoria Plzen
Dinamo Zagreb
Shakhtar Donetsk
FCK
Maccabi Haifa
Først og fremmest kan vi ser bort fra gruppe A, B og D med disse uden nogle af vores konkurrenter.
I gruppe C fik vores konkurrent med tjekkiske Viktoria Plzen, hvilket forhåbentlig vis bør ende positivt for os.
I gruppe E fik vi et rigtigt skidt udfald med Dinamo Zagreb, der blot skal kæmpe med Red Bull Salzburg om 3. pladsen. Bestemt ikke umuligt for kroaterne. Skidt.
I gruppe F får Shakhtar Donetsk formodentligt til opgave at kæmpe med Celtic om 3. pladsen. Ukrainerne skal nok hente point, så bestemt ikke optimalt.
I gruppe H, skal og bør Maccabi Hafia ender som prygleknap, alt andet bør være en kæmpe skuffelse.
At i alt så ligner det flest point til Dinamo Zagreb af de 5 konkurrerende nationshold via skal holde øje med i CL:
Viktoria Plzen
Dinamo Zagreb
Shakhtar Donetsk
FCK
Maccabi Haifa
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.