Men for Silkeborg ser jeg gode chancer for at blive 2´er - de skal bare formå at levere på højere niveau end mod HJK.
Det gør jeg ikke. De har lige leveret to katastrofer mod et fodboldhold, der ikke kan spille fodbold. Hvad indikerer, at Silkeborg finder et niveau, der kan begå sig i Europa? De kan jo dårligt trække blot ét hold i gruppen, der overgår Helsinki i at være elendige.
Og bevares, jeg håber på ingen måde, jeg får ret. Men jeg forbereder mig mentalt på en omgang, hvor Silkeborg ryger ud af Europa på røv og albuer.
Lige nu tager jeg ethvert point, som Silkeborg måtte spille hjem, som bonus.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret