Silkeborg får 0 point i den gruppe. Danmark ender med at få et kæmpe Europæisk fiasko år hvad angår koefficient.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det bedste er at de Danske klubber kommer i de bedste turneringer for at gøre ligaen mere attraktivt og udvikle den økonomisk. Også selvom det er på bekostning af koefficient nogle af årene.