@Taco Mix
Det er ret simpelt for mig. Det er egoisme. Jeg er kæmpe Midtjylland fan, og klubben betyder alt.
Jeg er interesseret i de fedeste ture og de store udstillingsvinduer. Men kun for Midtjylland. Alle de andre danske hold håber jeg på får flest mulige koefficientpoint. Ikke største oplevelser eller flest penge. Bare koefficientpoint, så det gavner mit eget hold.
Det er ret simpelt for mig. Det er egoisme. Jeg er kæmpe Midtjylland fan, og klubben betyder alt.
Jeg er interesseret i de fedeste ture og de store udstillingsvinduer. Men kun for Midtjylland. Alle de andre danske hold håber jeg på får flest mulige koefficientpoint. Ikke største oplevelser eller flest penge. Bare koefficientpoint, så det gavner mit eget hold.