Snak

Mere indhold efter annoncen
For mig (som tysker) er UEFA´s femårige rangering ikke vigtig. Af denne grund: I dag støtter jeg ikke tyske Bundesligahold i europæiske konkurrencer (Champions League, Europa League og Conference League). I sidste sæson støttede jeg Eintracht Frankfurt, fordi jeg gerne ville have, at et tysk Bundesligahold ud over Bayern München for første gang i 25 år vandt en europæisk klubkonkurrence, men i denne sæson støtter jeg Tottenham Hotspur og ikke Eintracht Frankfurt.
Puha. Dårlig start med sejr til Zagreb og det forventede nederlag til FCK.
Og med Shakhtar som er tæt på at lave overraskelsen ude mod Leipzig, kan det godt blive en rigtig skidt dag på kontoret for DK.
Hobro
Shakthar med 26 % boldbesiddelse i anden halvleg - og 3 mål. Vanvittigt.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Med det forventede nederlag til FCK, samt sejre til Dinamo Zagreb og Shakhtar Donetsk, så kan vi i det mindste trøste os med at Maccabi Hafia tabte 2-0, og dermed i hvert fald for i aften stadig holder Israel bag os.

Nu hviler rundens pointhøst på FCM og Silkeborg.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og ingen overraskelser fra Plzen i morgen!
Hobro
@Cruzan

Det gjorde den realistisk set i forvejen. Særligt på FCM.
En gang Coban Imperial, altid Coban Imperial
Det gjorde den realistisk set i forvejen. Særligt på FCM.


Tjaa, bookmakerne har cirka 40% chance for at SIF får point og 60% på FCM. Selvfølgelig noget større til FCM, men ikke FCK mod Lincoln Red Imps eller Bratislava niveau.

Man må dog forvente at FCM får skrabet nogle point sammen, de har i hvert fald en ambition om at være i den gode end af de europæiske hold og så skal man vel netop kunne spille op mod den slags hold man er i gruppe med.

En ting er jo så hvad man siger og håber på, måske er det noget andet vi ser. Timingen er i hvert fald ikke perfekt ift at man ikke ser ud til at være så langt i sit nye spilsystem, men har så den kamp hvor man må have anden størst chance for point i hele gruppespillet.
@Defensive Tunger

Det kan godt være at FCK havde bedre odds for at få point mod Slovan Bratislava.

Men Slovan Bratislava og Sturm Graz har de samme odds på sejren.

Slovan Bratislava havde 2.8 i første kamp for sejr. Cirka det samme har Sturm Graz nu.

Den største forskel er at FCK havde 1.6 for sejr og I har 2.6 for sejr.

Men hvis I taber mod Sturm Graz svarer det til at FCK havde tabt mod Slovan Bratislava.

Så forhåbentlig får I mindst en uafgjort hjem ellers skal man kigge langt efter top 50
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Igen har Silkeborg 0 skud på mål. Altså hvad sker der? Jeg er med på at man ikke er favoritter men det bør være muligt at teste målmanden.

Især med den boldbesiddelse man har....
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce