Status på aftens 1. omgang af EL & ECL:
Aftens negative resultater:
Fenerbache tog en sejr
Bodø/Blimt fik en uafgjort (endda ude mod PSV)
Hapoel Beer-Sheva fik en uafgjort
Basaksehir tog en sejr (storsejr må man sige)
Slovacko fik en uafgjort
Silkeborg tabte (som forventet, men surt at der skulle et straffespark til)
På den positive side:
AEK Larcana tabte (Rennes redder os i overtiden)
Malmø tabte
Zurich tabte
Vi holder pt. stadig Israel et mulehår bag os, mens det n er tyrkerne der kommer stormende bagfra.
Kom så med noget positivt i 2. omgang.
EDIT: De italienske hold er vist ikke rigtigt kommet i gang endnu - uafgjort hjemme for Fiorentina & nederlag ude til AC Milan (red. der skulle selvfølgelig have stået AS Roma eftersom AC Milan fik jo spillede uafgjort i tirsdags ude mod RB Salzburg - pt. ser det dog ud til at Lazio har fundet melodien). I det mindste godt det ikke var mod nogle af vores direkte konkurrenter.
Aftens negative resultater:
Fenerbache tog en sejr
Bodø/Blimt fik en uafgjort (endda ude mod PSV)
Hapoel Beer-Sheva fik en uafgjort
Basaksehir tog en sejr (storsejr må man sige)
Slovacko fik en uafgjort
Silkeborg tabte (som forventet, men surt at der skulle et straffespark til)
På den positive side:
AEK Larcana tabte (Rennes redder os i overtiden)
Malmø tabte
Zurich tabte
Vi holder pt. stadig Israel et mulehår bag os, mens det n er tyrkerne der kommer stormende bagfra.
Kom så med noget positivt i 2. omgang.
EDIT: De italienske hold er vist ikke rigtigt kommet i gang endnu - uafgjort hjemme for Fiorentina & nederlag ude til AC Milan (red. der skulle selvfølgelig have stået AS Roma eftersom AC Milan fik jo spillede uafgjort i tirsdags ude mod RB Salzburg - pt. ser det dog ud til at Lazio har fundet melodien). I det mindste godt det ikke var mod nogle af vores direkte konkurrenter.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.