Snak

Mere indhold efter annoncen
Fiiiiiint

0.200 point på bordet.

Danmark overhaler Grækenland. Men Olympiakos spiller i morgen og kan potentielt overtage pladsen igen. Vi har dog Silkeborg og Midtjylland.

Kroatien som er en plads lige over os nu tabte med deres eneste hold tilbage som er Dinamo Zagreb

Der er 0.325 point op til Kroatien. En sejr giver 0.400 og uafgjort giver 0.200.

Både FCM og SIF spiller hjemme. Det er mod 2 stærke hold i form af Lazio og West Ham.

Midtjylland har en målsætning om top 50 og det bliver nævnt gang på gang fra deres side. Så det er nu de skal bevise at de ligesom FCK kan have en mur på hjemmebane der gør det svært for de fleste Europæiske hold at vinde.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
En 16. plads virker realistisk i år vi skal indhente Grækenland og Kroatien som kun har et hold, samt Rusland. Omvendt så kan det bliver svært at holde Tyrkiet bag os men må være målet.

Tror desværre Norge Tjekkiet og Schweiz er for langt væk, medmindre de danske hold får en rigtig god sæson.

Lille kuriøs begivenhed i går Ukraine overhalede Rusland på Koeficientlisten for første gang siden 2013.

Hvis Rusland udelukkes fremover så er der rykker DK automatisk en plads op og uden Rusland er der bestemt bedre muligheder for CL, især når der kommer to hold mere som nationale mester fra 2024/2025 sæsonen, Derfra må det være et mål at semi konstant have et Dansk hold i CL så hvert andet år ihvertfald.
Det er bestemt ikke første gang, at Ukraine har ligget over Rusland på listen. et har snarere været det normale. Især Shacktar Donetsk og Dynamo Kiev har mange fine resultater fra Champions League. Ukraine må også have sluttet sidste sæson med at ligge over Rusland. Rusland har administrativt fået tildelt 4,333 point. Ukraine har denne sæson hentet 2,500 og har passeret Rusland.
Ukraine må også have sluttet sidste sæson med at ligge over Rusland. Rusland har administrativt fået tildelt 4,333 point. Ukraine har denne sæson hentet 2,500 og har passeret Rusland.

Rusland lå over Ukraine ved udgangen af sidste sæson, men det skyldes så også en vanvittig 17/18 sæson, hvor de hev 12,600 point! Kun overgået af England, Spanien og Italien det år.
Den sæson er blevet streget i den nuværende sæson, så af den grund alene er de raslet ret langt ned af listen.

https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html
Hobro
Korrekt det havde jeg overset tjekkede kun slutresultaterne for sæsonerne.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCK sikrer lidt point til DK, men der er stadig lang vej. Målet må være allerede at gå forbi Rusland i år. Det vil betyde vi går et stykke over 26 point i totalen og over 4,3 for året. 4,3 er dog i den klar lave ende, nu vi har 3 turneringer, men det vil godt nok også være vigtigt at vi ikke laver et katastrofe år, som så vil trykke os de næste 5 år. Kunne jo være smukt om man kunne følge bare nogenlunde op på sidste år, men det virker ualmindelig svært. FCK stadig med muligheder for en tredje plads og FCM skal gerne opnå minimum det samme og så eventuelt en runde videre i CEL.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Intet nyt i den artikel. Tilmed er den blot en bekræftelse af de mange tidligere indlæg og kommentarer fra vores kløgtige panel herinde.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.
Nej, men trodsalt mere overskueligt end at bladre de sidste mange sider igennem. Det er jo ikke alle, der husker alle indlæg i tråden ;)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
https://twitter.com/lgopfelix/status/1570443306080821248?t=bZ6fvOQyU6VQ4RlnpHi7xw&s=09

FC Midtjylland har 60.5% chance for at få point i dag.

De havde lidt over 70% mod Sturm Graz

Lige nu skal FC Midtjylland bare fokusere på at præstere til deres seeding og undgå en fiasko.

Silkeborg kan kun overpræstere

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce