Sikke da en start af Midtjylland. Meget fornemt. Arbejdet skal selvfølgelig gøres færdigt, men en god præstation so far
Snak
Redigerettors 15. sep 2022
Hvad sker det for FCM?
4-1...nu skal den sgu holdes hjem. Tænkt hvad det vil betyde hvis FCM kan trække både en sejr og en målscoredifference på +3 ud af kampen i aften.
Tillæg så at græske Olympiakos også står til et stort nederlag (pt. 0-3 hjemme) samt Omonia også pt. står til et nederlag.
Hold da helt op - nu 5-1. Den kamp ender helt sikkert som aftenens fremtændende på UEFA´s hjemme, ellers skal der godt nok sker yderligere kæmpe overraskelser.
4-1...nu skal den sgu holdes hjem. Tænkt hvad det vil betyde hvis FCM kan trække både en sejr og en målscoredifference på +3 ud af kampen i aften.
Tillæg så at græske Olympiakos også står til et stort nederlag (pt. 0-3 hjemme) samt Omonia også pt. står til et nederlag.
Hold da helt op - nu 5-1. Den kamp ender helt sikkert som aftenens fremtændende på UEFA´s hjemme, ellers skal der godt nok sker yderligere kæmpe overraskelser.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.
tors 15. sep 2022
Wow bare wow over Midtjyllands præstation i aften. De banker simpelthen Lazio. Man havde håbet på Lazio kunne drilles, men 5-1 lige nu..
tors 15. sep 2022
Feyenoord på 6-0 hjemme over Strum Graz giver nu hollænderne aftens største sejr. Det betyder også at FCM pt. er nummer 2 i gruppen. Godt nok er alle nu a point med de 3 efter 2 kampe, men FCM med en pt. fin målscorer.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.
tors 15. sep 2022
Status på ugen store aften med 1. omgang af EL & ECL:
Aftens negative resultater:
Trabzonspor tog en sejr (hjemme mod Crvena Zvezda i et såkaldt dobbeltopgør)
Sivaspor tog en sejr
Slavia Prague tog en sejr (dog hjemme over overkommelige FC Ballkani)
Basel tog en sejr
På den positive side:
FCM vinder over Lazio (5-1 & wow er vist det eneste ord)
Olympiakos tabte (endda hjemme med 0-3)
Omonia tabte
Molde tabte
NB: Vi har nu hentet Kroatien for denne omgang, men dog kun med sølle 75 koefficientspoint (0,075).
Aftens negative resultater:
Trabzonspor tog en sejr (hjemme mod Crvena Zvezda i et såkaldt dobbeltopgør)
Sivaspor tog en sejr
Slavia Prague tog en sejr (dog hjemme over overkommelige FC Ballkani)
Basel tog en sejr
På den positive side:
FCM vinder over Lazio (5-1 & wow er vist det eneste ord)
Olympiakos tabte (endda hjemme med 0-3)
Omonia tabte
Molde tabte
NB: Vi har nu hentet Kroatien for denne omgang, men dog kun med sølle 75 koefficientspoint (0,075).
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.
tors 15. sep 2022
Er det en drøm(me aften)...?
Silkeborg følger sgu pt. FCM trop med et hurtigt føringsmål.
Silkeborg følger sgu pt. FCM trop med et hurtigt føringsmål.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.