Nu har vi (SIF) spillet 2 af vores på papiret 3 sværeste kampe, og tabt begge kampe med 0-1. Den første på udebane mod Anderlecht pga. et dumt straffe og en uskarp Helenius, og 2-3 hjemme mod West Ham i en kamp som var endt 4-2 til SIF hvis dommeren havde haft det omvendte bias.
Jeg ser det faktisk ikke som umuligt at gå videre fra den gruppe, hvis SIF kan fortsætte med at præstere på samme måde. Den største trussel er i min optik West Hams engagement. Vinder de over Anderlecht på udebane så er de så godt som videre, og så tror jeg godt de kan slække lidt de næste to kampe - Og vi vinder ikke i London uanset hvordan man vender og drejer det.
Det vil selvfølgelig være overraskende at gå videre, men med lidt held står SIF med 4 point efter de næste to runder - og Anderlecht med det samme. Så bliver det den indbyrdes kamp mellem SIF og Anderlecht der definerer om SIF kan avancere eller ej.
Jeg ser det faktisk ikke som umuligt at gå videre fra den gruppe, hvis SIF kan fortsætte med at præstere på samme måde. Den største trussel er i min optik West Hams engagement. Vinder de over Anderlecht på udebane så er de så godt som videre, og så tror jeg godt de kan slække lidt de næste to kampe - Og vi vinder ikke i London uanset hvordan man vender og drejer det.
Det vil selvfølgelig være overraskende at gå videre, men med lidt held står SIF med 4 point efter de næste to runder - og Anderlecht med det samme. Så bliver det den indbyrdes kamp mellem SIF og Anderlecht der definerer om SIF kan avancere eller ej.
Silkeborg IF