Snak

Mere indhold efter annoncen
FCSB lost the weekend match in the Championship going to position 14 from 16.
Owner declared that the official strategy from now on is to field a B team in ECL. The main players will not even travel to the away games. Not sure if this means they are actually going to send only the youth team, or just like vs Anderlecht rest ~4 of the main players. I can assume this will get even worse if FCSB doesn´t have chances to qualify in the next round it will really only filed players from the u21 team, the owner is certainly capable of doing stuff like this ( he did order an obtain 5 substitution at half time, or substitution of players after 15 minutes).


Hvis det er rigtigt, lyder det ikke skidt for Silkeborg, som så SKAL kunne hive 2 sejre mod Steaua.
Fint med et nederlag til Zagreb og Kroatien (de fik et maal annuleret i sidste minut...). Det mindsker ogsaa deres chance for at gaa videre fra gruppen, Chelsea tager sig vel sammen nu....
Spændende med SIF i aften, det er nu det skal være. FCSB tosser rundt i ligaen, forhåbentlig har de deres fokus dér.

Bookmakerne vurderer næste 60% sandsynligt at SIF vinder kampen. Får man den sejr så har man bestemt chancen for den anden plads, Anderlecht ser bestemt heller ikke uhyggelige ud.

FCM er også vurderet til 30% chance for sejr og lidt over 55% chance for mindst X. Kunne da være tiltrængt om de to jyske klubber kunne revanchere blamagen i Manchester i går... spøg til siden.
Defensiv tunger@

En Silkeborg sejr og Midtjylland X vil være en god afslutning på denne runde for de danske hold. Men lad der da bare komme 2 sejre på bordet.
Enig, så lever de to også stadig i deres respektive grupper.

Det gør FCK for den sags skyld også, det var godt at Dortmund klaskede Sevilla. Nu skal FCK får X eller sejr i Sevilla, så er der stadig chancer for tredje pladsen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
3-0 til Silkeborg super start på aften
Vigtigt med SIF. FCM burde også kunne få noget med mod Feyenoord, andet vil være skuffende.

PS. Lazio fuldstændig smadret af Graz i første halvleg, heldige med ikke at være nede med et par kasser. Ser ikke ud til at Lazio gider de her kampe umiddelbart.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Sikke en deroute for Steaua Bukarest. Hvad mon der er gået galt?
@Landa

De har en skør ejer Gigi Becali. Karantæner til de spillere der tager Covid-19 vaccine. Tvang træneren til at bruge alle 5 indskiftninger indenfor de første 15 minutter. Der er mange af sådan historier.

Han var så utilfreds med holdets præstationer i den hjemmelige liga at han sagde han vil straffe førsteholdet så kun u23 holdet og reserver måtte tage til Silkeborg.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Lyder vanvittigt!
Annonce