Lidt surt at Hobro forventes at ryge ud til både fck og fcm i pokalen.
Hobro
Oaida har spillet i Steaua (FCSB, red.) i fire år, men han kan ikke ramme et særligt niveau. Jeg har givet penge for at få spillere, men jeg var ikke klar over, at Dumiter og Rusu var så dårlige, siger George Becali til Gazeta Sporturilor og forklarer:
- Rusu ryger retur til Mioveni til vinter. Dumiter har kontrakt til sommer, og så er det er dét (derefter er han færdig i klubben, red.). Hvordan kan jeg være sikker på, at Dulca ikke kan håndtere det her? Han har spillet på ungdomslandshold og været til OL, men han præsterer slet ikke her.