Jeg vurderer den nærmere til 50-50. FCM er traditionelt meget stærkere hjemme i Herning, og Citys defensiv har vist sig at være særdeles vakkelvorn. Presset på englænderne er maksimalt nu, og vil tillige være det hvis man ikke vinder mod West Ham i dag. Læg dertil uroen i klubben jf. klubejerens uvisse fremtid. Det kan ikke undgå at påvirke spillerne. Går FCM på banen med samme indstilling og vilje som i Manchester, har de i mine øjne lige så store chancer for at vinde kampen som gæsterne.
PS: DEt kan godt være at City havde to skud på stolperne i den første kamp, men hvor mange chancer kom de frem til via gennemspillede angreb? De kan tælles på 1 hånd. Fakta er at FCM lige så vel kunne have øget til 2-0 på den chance som deres rumæner havde til sidst. Og var der ikke også noget med et forsøg der blev reddet på Citys målstreg?
PS: DEt kan godt være at City havde to skud på stolperne i den første kamp, men hvor mange chancer kom de frem til via gennemspillede angreb? De kan tælles på 1 hånd. Fakta er at FCM lige så vel kunne have øget til 2-0 på den chance som deres rumæner havde til sidst. Og var der ikke også noget med et forsøg der blev reddet på Citys målstreg?