Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg vurderer den nærmere til 50-50. FCM er traditionelt meget stærkere hjemme i Herning, og Citys defensiv har vist sig at være særdeles vakkelvorn. Presset på englænderne er maksimalt nu, og vil tillige være det hvis man ikke vinder mod West Ham i dag. Læg dertil uroen i klubben jf. klubejerens uvisse fremtid. Det kan ikke undgå at påvirke spillerne. Går FCM på banen med samme indstilling og vilje som i Manchester, har de i mine øjne lige så store chancer for at vinde kampen som gæsterne.

PS: DEt kan godt være at City havde to skud på stolperne i den første kamp, men hvor mange chancer kom de frem til via gennemspillede angreb? De kan tælles på 1 hånd. Fakta er at FCM lige så vel kunne have øget til 2-0 på den chance som deres rumæner havde til sidst. Og var der ikke også noget med et forsøg der blev reddet på Citys målstreg?
Det bliver spændende hvordan det går i ugens løb. Man kan vil næsten ikke håbe på, at den ubrudte sejrsrække fortsætter. Hvis den gør så vil den danske koefficient rykke op på 4,6 point allerede...og herefter begynder pointene at tælle hurtigt, hvis holdene vel at mærke vinder.

Men som sagt tvivler jeg på 5 sejre igen.

Brøndby-Haka: Mon ikke Brøndby kan hive en sejr hjem her = 0,2 point.

FCN-Queen of Scots :-) : Endnu en dansk sejr = 0,2 point.

Lillestrøm-FCK: Tror mest på uafgjort = 0,1 point

FCM-Man. City: Håber på uafgjort, men jeg er bange for City vinder og går videre = 0 point

Kaunas-AaB: Tror mest på uafgjort og AaB i gruppespillet = 0,7 point.

Hvis disse bud holder så giver det 1,2 point og dermed i alt 4,2 point og 4 hold videre. Hvilket heller ikke er helt tosset.
Micah richards skadet, nice..

Så kampen igår melelm city og west ham, Richard dunne var væk, ved nogen om han ogsåp er skadet?

Og endeligt, vil kompany kunen spille for city, jeg mener ik han kan da han ik nåede at bli registreret før den 1 kamp, nogen der ved det præcist?

Han kan godt spille, han spillede ikke for Haa Ess Fau. Det er dog stadig end meget svaekket trup der kommet til heden, vi haaber paa 1-1.
Jamen er der ikke en tilmeldingsfrist på spillere i alle kvalrunderne?

Det var jo bl.a derfor AAB havde så travlt med at lande en target spiller til kampene mod Kaunas.

Jeg synes, det er underligt, at Kompany-sagen ikke er blevet "samlet op" herhjemme.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ah, jeg fandt det:

http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regul...

Side 30.

Klubberne må bytte én spiller ud på den oprindelige liste indtil midnat aftenen forinden, hvis det nationale forbund tillader det.

Kompany har allerede deltaget i PL, så FA kan vel ikke have et problem med, at han også deltager på torsdag i Herning.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Det er dælme en lam regel.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Er heller ikke selv helt sikker mht. Kompany. Det er korrekt at fristen for at registrere spillere var 4/8. Men så vidt jeg kan læse mig frem til, må en klub imidlertid bytte én spiller ud på listen over registrerede spiller *efter* tilmeldelsesfristens udløb:

http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regul...

(se 17.14)

Hvad i alverden begrundelsen er for denne undtagelse, kan jeg ikke gennemskue.

Edit: Overhalet indenom... :-)
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
@ Barbuti

Efter at have nærlæst bestemmelsen, så tror jeg alligevel ikke Kompany er spilleberettiget. I regulativerne står der:

"One player on List A may be changed until 24.00 CET before the relevant first leg match"

Dvs. Kompany skulle have været registreret senest 13/8.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Ja, så er der jo ikke så meget at rafle om.

Spændende bliver det at se, om han er med i startelvan så :-)
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Annonce