Ja, herligt med point til FCK som de færreste nok havde forventet, men så alligevel efter kampe i går med fornemmelsen af "øv, at det ikke blev til en sejr". Point er dog point, så tak for dem. Dog skidt at Dortmund ikke kunne klarer Sevilla hjemme.
Desuden var der point i går til alle vores konkurrenter, der alle fik en uafgjort på nær selvfølgelig den forventede hjemmesejr til Maccabi Hafia. I relation til Israel, så er det jo længe siden at det blev beskrevet at de var gået foran os for næstkommende sæsoner. Vi bør kunne holde Israel samt i tillæg Grækenland og Kroatien under os i indeværende sæson (med deres pt. respektive 25.400, 24.725 og 24.000), hvis vi overhoved skal gøre nogen positive forhåbninger i år.
Tyrkiet vil som snakken og flere herinde har nævnt ende med at rykke forbi os, det vil derfor være tyrkerne der tager den vigtige 16. plads (med mindre de selvfølgelig går amok og også henter Ukraine). Det betyder jo også at vi ender med 17. pladsen, som prognosen også har vist siden starten.
Desuden var der point i går til alle vores konkurrenter, der alle fik en uafgjort på nær selvfølgelig den forventede hjemmesejr til Maccabi Hafia. I relation til Israel, så er det jo længe siden at det blev beskrevet at de var gået foran os for næstkommende sæsoner. Vi bør kunne holde Israel samt i tillæg Grækenland og Kroatien under os i indeværende sæson (med deres pt. respektive 25.400, 24.725 og 24.000), hvis vi overhoved skal gøre nogen positive forhåbninger i år.
Tyrkiet vil som snakken og flere herinde har nævnt ende med at rykke forbi os, det vil derfor være tyrkerne der tager den vigtige 16. plads (med mindre de selvfølgelig går amok og også henter Ukraine). Det betyder jo også at vi ender med 17. pladsen, som prognosen også har vist siden starten.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.