Så blev playoff-kampen mellem Viborg (5565) og FCM (25500) afgjort.
Det bliver FCM der tager vores 4. og sidste kvalifikationsplads.
FCM indtræder som 6. bedste hold i 2. kvalifikationsrunde i ECL og er seedet.
Går FCM videre er de 8. bedste i 3. kvalifikationsrunde i ECL og er seedet.
Skulle FCM nå playoff-runden i ECL, så vil de også være seedet.
PS: Hvor det tidligere var holdet fra mesterskabsgruppen, der vandt playoff-kampen, så ser det ud til at dette er ændret da det for 2. år i træk er holdet fra nedrykningsgruppen der har vundet playoff-pladsen.
Nej til slutspil. Følger efter sæsonen 2015-2016 kun dansk fodbold i pokalturneringen samt i europæiske sammenhæng, så længe slutspilsstrukturen findes. DBU løj for os. God fornøjelse til jer andre, der gider slutspil.