Redigeretons 27. aug 2008
inter totot flader væk fra næste sæson. ja næste sæson skal vi vidst også igennem de tidligere runder og men den formgang og den tætte sas liga er det måske en fordel, når nu det ikke kan være på andre måder.. men ser dog stadig vi træder sent ind.
og hvis holdene kan forsætte med at opruster som de gør så bør der være gode muligheder for at vi ikke dummer os i de tidligere kval runde. lodtrækningen kan selvfølgelig være uheldig men mod de små hold som vi skal slå, bør der blive mindre fejl.
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.