Snak

Mere indhold efter annoncen
okay kunne jo være.. i næste runde af uefa cup, giver der da normale point? altså 2 for sejr og 1 for uafgjort?
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.
ja man kan jo ikke bruge det til noget du man ryger tidligt ud i uefa kvalen som danske hold tidligere ha gjort før..
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.
theniller: Helt korrekt! Du kan læse reglerne nemt og hurtigt her på de første 9 linjer: http://www.xs4all.nl/ ~kassiesa/bert/uefa/calc.html
-
De danske hold plejer nu at gå videre fra de indledende runder, selvom det før har været med møje og besvær og derfor har vi altså også scoret nogle billige point som har været en fordel for os i det samlede regnestykke.

På et eller andet tidspunkt falder den første kval-runde vel væk for DK, eller huh?
Rigtigt. Det gør den på den gyldne 15. plads. Intertoto cuppen findes dog stadig.
-
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Okay, det vil sandsynligvis sige at vi også får gavn af den runde næste år, sådan vi kan skrabe et par billige point sammen?
ikke altid de har gået videre..

men kan kun se det som en fordel at komme sent ind i kvalen og tætte på de forskellige gruppespil. plus vi bliver seedet kan godt kun være en fordel:d
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.
Intertoto cuppen er der ikke i næste sæson.
Denne sæson var den sidste.

Uefa Cuppen er istedet blevet udviddet fra og med næste sæson.
inter totot flader væk fra næste sæson. ja næste sæson skal vi vidst også igennem de tidligere runder og men den formgang og den tætte sas liga er det måske en fordel, når nu det ikke kan være på andre måder.. men ser dog stadig vi træder sent ind.

og hvis holdene kan forsætte med at opruster som de gør så bør der være gode muligheder for at vi ikke dummer os i de tidligere kval runde. lodtrækningen kan selvfølgelig være uheldig men mod de små hold som vi skal slå, bør der blive mindre fejl.
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.
Intertoto giver åbenbart også adgang til 2. kvalirunde. Men det var da på tide, at denne ligegyldige tunering fik sparket.
-
Annonce