jeg mener ikke det er 100% sikkert, hen hvis der er nogle der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen, ville der være super:-)
Snak
ons 27. aug 2008
Nogen der ved om Kaunas tager Rangers koefficient med sig over i UEFA Cuppen?
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
ons 27. aug 2008
Med hensyn til seedning i UEFA cuppen, så er status lige nu at FCK ligger øverst blandt de hold der ikke bliver seedede. De kan rykke en plads længere ned hvis St. Liege slår Liverpool ud. Men der er flere muligheder for, at FCK kan rykke tilbage blandt de seedede hold, det sker f.eks hvis FCM slår City ud, eller hvis Djurgården ordner Rosenborg.
Med hensyn til Kaunas, så tager de ikke deres CL-koefficent med over i UC. De vil derfor blandt de lavest rangerede hold i UC og langt udenfor seedning.
Med hensyn til Kaunas, så tager de ikke deres CL-koefficent med over i UC. De vil derfor blandt de lavest rangerede hold i UC og langt udenfor seedning.
ons 27. aug 2008
4.0 point til Danmark nu..
BIF skulle gerne vinde imorgen, og så kan man håbe på FCK sejr, og 1X i Herning..
håber på 4.5 point når vi skal gøre op imorgen aften :)
BIF skulle gerne vinde imorgen, og så kan man håbe på FCK sejr, og 1X i Herning..
håber på 4.5 point når vi skal gøre op imorgen aften :)
tors 28. aug 2008
ja det var en dårlig kamp.. men de vinder da hehe..
nu ligger vi nummer 16 og har overhalet belgien mener jeg det var.. og ikke langt fra 15 pladsen.. lover godt
nu ligger vi nummer 16 og har overhalet belgien mener jeg det var.. og ikke langt fra 15 pladsen.. lover godt
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.
tors 28. aug 2008
Fck ligger lige nu til ikke at blive seedet i første runde af uefa cuppen. Går selvfølgelig ud fra, at de går videre mod Lillestrøm.
De vil dog blive seedet igen, hvis blot et af følgende hold snupler i den videre kvalifikation i aften:
Stuttgart (Fører 2-1, men mangler udekampen mod Gyør fra Ungarn)
Deportivo La Coruna (Står 0-0 og mangler udekampen mod Hajduk Split fra Kroatien)
Besiktas (Fører 2-1, og mangler hjemmekampen mod Siroki Brijeg fra Bosnien)
Rosenborg (Bagud 2-1, men mangler hjemmekampen mod Djurgården fra Sverige)
Braga (Fører 1-0, men mangler udekampen mod Zrinjski fra Bosnien)
Dnipro Dnipropetrovsk (Fører 3-2, men mangler udekampen mod Bellinzona fra Schweiz)
Austria Wien (Skal afgøres over en kamp i Wien i aften mod WIT fra Georgien)
AEK Athen (Bagud 1-0 og mangler udekampen mod Omonia fra Cypern)
Manchester City (Bagud 1-0 og mangler udekampen mod Midtjylland)
Hertha Berlin (Fører 2-0 og mangler hjemmekampen mod Ljubljana fra Slovenien)
Aston Villa (Fører 4-1 og mangler hjemmekampen mod Hafnarfjördur fra Island)
Rennes (Bagud 2-1, men mangler hjemmekampen mod Stabæk fra Norge)
FCK skal altså være meget uheldige, hvis de ikke bliver seedet. Til gengæld tror jeg ikke på Brøndby seedning. Så skal det formentligt gå galt for 6 af de ovenstående hold, hvilket ikke er realistisk.
De vil dog blive seedet igen, hvis blot et af følgende hold snupler i den videre kvalifikation i aften:
Stuttgart (Fører 2-1, men mangler udekampen mod Gyør fra Ungarn)
Deportivo La Coruna (Står 0-0 og mangler udekampen mod Hajduk Split fra Kroatien)
Besiktas (Fører 2-1, og mangler hjemmekampen mod Siroki Brijeg fra Bosnien)
Rosenborg (Bagud 2-1, men mangler hjemmekampen mod Djurgården fra Sverige)
Braga (Fører 1-0, men mangler udekampen mod Zrinjski fra Bosnien)
Dnipro Dnipropetrovsk (Fører 3-2, men mangler udekampen mod Bellinzona fra Schweiz)
Austria Wien (Skal afgøres over en kamp i Wien i aften mod WIT fra Georgien)
AEK Athen (Bagud 1-0 og mangler udekampen mod Omonia fra Cypern)
Manchester City (Bagud 1-0 og mangler udekampen mod Midtjylland)
Hertha Berlin (Fører 2-0 og mangler hjemmekampen mod Ljubljana fra Slovenien)
Aston Villa (Fører 4-1 og mangler hjemmekampen mod Hafnarfjördur fra Island)
Rennes (Bagud 2-1, men mangler hjemmekampen mod Stabæk fra Norge)
FCK skal altså være meget uheldige, hvis de ikke bliver seedet. Til gengæld tror jeg ikke på Brøndby seedning. Så skal det formentligt gå galt for 6 af de ovenstående hold, hvilket ikke er realistisk.
tors 28. aug 2008
FCK: venligst ingen slinger i valsen
Brøndby: spil nu bare ordentligt, så er den sejr hjemme
FCM: et lille mirakel på heden, tak
Brøndby: spil nu bare ordentligt, så er den sejr hjemme
FCM: et lille mirakel på heden, tak
I Danmark dræber man giraffer.
tors 28. aug 2008
ja det kunne være sygt hvis FCM går videre. brøndby burde vinde og fck må ikke smide den væk, gerne med mindst uafgjort så vi får nogen point
- Michael Hemmingsen efter sigende er den eneste Superliga spiller, der har klaget til folkene bag spillet Championship Manager, fordi han mente at han ikke var god nok i spillet.