udover dette, må Spartak gerne banke Banik ud på torsdag, så kan tjekkiet nok ikke hente os.
Snak
fre 12. sep 2008
Rimelig vild selvfedhed på de sidste par sider.
Nuvel, carry on.
PS. Hvad ER de dér koejfisiemter egenli´ ?
Nuvel, carry on.
PS. Hvad ER de dér koejfisiemter egenli´ ?
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
lør 13. sep 2008
Det er der vel ingen regler om. Dog synes jeg ogaså efterspørgelsen på lister er et spørgsmål der bliver stillet for ofte. Til nye bruger: læs nu tråden eller måske bare 20- 30 sider af den der er mange gode informationer der introduksere til koefficienter.
Rosenborg - BIF: det er sgu SÅ vigtig at vi slår dem. Jeg er træt af den arrogance Rosenborg har og Hamren nu har taget til sig.
Fck- Moskva: Når ståle er positiv betyder det at modstanderne er en del ringer end de
FcN: Kunne være fedt med en kæmpe overraskelse
Rosenborg - BIF: det er sgu SÅ vigtig at vi slår dem. Jeg er træt af den arrogance Rosenborg har og Hamren nu har taget til sig.
Fck- Moskva: Når ståle er positiv betyder det at modstanderne er en del ringer end de
FcN: Kunne være fedt med en kæmpe overraskelse
EfB som et stabilt tophold
man 15. sep 2008
Ja alle ved jo at det kun er "etablerede" der må skrive indlæg
Nej, men de fleste forventer man hæver niveauet fra artikel-forummet, når man bevæger sig ind på det rigtige bold.snak.
Artikel-forummet kan vel bedst betegnes som en art ´Half-Way House´ for konfirmander og tidligere artobrugere, derfor falder kritikken også prompte når man bevæger sig ud i den virkelige verden.
Nej, men de fleste forventer man hæver niveauet fra artikel-forummet, når man bevæger sig ind på det rigtige bold.snak.
Artikel-forummet kan vel bedst betegnes som en art ´Half-Way House´ for konfirmander og tidligere artobrugere, derfor falder kritikken også prompte når man bevæger sig ud i den virkelige verden.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Kæft et par brølere FCN præsterede mod et ikke alt for prangende Olympiakos. Nu begynder vi formentligt at rasle ned ad ranglisten. FCN kunne med bedre forsvarsspil sagtens have hevet 0-0 i land. Forhåbentlig går der lang tid inden vi ser FCN i Europa igen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tirs 16. sep 2008
Nu har de som sådan gjort det fint nok indtil i dag. Men aftenens kamp viser jo meget godt, hvorfor det er skidt snarere end godt, at få et hold med på fairplay. Giv bare den plads til Norge næste år!
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad
Spanien: Real Madrid
NFL: Miami Dolphins