Snak

Mere indhold efter annoncen
Helt enig, aergeligt tab af 0.2 point. Hvis bare OB havde den plads i stedet for FCN.
helt enig, vi må bare krydse fingre for at fck og bif tar fc moskva og aberne fra norge..

Danmark i Europa næste år skulle gerne være: bif, fck, ob, fcm (aab)..

Vi skulle dog gerne op og have den 15 plads allerede i år, så vi får 2 hold i chl...
Det var vel som forventet, og FCN har trods alt allerede givet mere, end hvad man regnede med fra start. Måske de kan give os de 0,2 point på udebane.
-
Jeg synes heller ikke at vi kan forlange meget mere af FCN der ikke har megen international rutine. Men selvfølgelig skulle de have haft minimum remis mod grækerne i går.
Når vi er nået dertil, hvor et dansk hold ikke må tabe hjemme til de græske mestre uden massiv koefficent-orienteret kritik ,er det måske relevant at diskutere, om ikke vi er kommet så langt op som vores niveau rent faktisk tillader os? Og måske endda en smule længere...
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://fotball.fvn.no/uefa/article118221.ece

Jeg kan ikke lade være, men siden artiklen er norsk er det vel ok?
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Folk er kritiske FCN pga. maaden de tabte pointene paa, ikke selve resultatet. Graeske hold paa udebane er desuden ikke enormt skraemmende.
Say what!!!! - ConCort
jeg synes da netop FCN viste godt spil i forhold til det de har vist i suppen indtil nu. De havde da med lidt held fået 1 point.

Tilbage til emnet. Flot flot kæmpet af AaB (og deres fans - imponerende at man ofte hørte dem). 0,2 point til landekoefficienten. Vi nærmer os Belgien - hullet er nu nede på 0,325. Overhaler vi dem er der sikret to CL-pladser fra superligaen 09/10 (hvis vi holder de øvrige hoæd bag os bl.a. Bulgarien og Tjekkiet )...Det går slet ikke så ringe for tiden....
FCN havde med lidt koncentration faaet et point. Olympiakos var paa ingen maade en uoverkommelig modstander, og FCN burde have hevet en uagjort i land. Vi er ved at vaere derhenne hvor en 15. plads naesten er sikker om to saesoner og som sagt med lidt held allerede naeste aar. Det hele kommer an paa FCK som maa vaere holdet der skal skovle koefficientpoint ind i gruppespillet.
Så adder vi lige endnu 0.4 point til vores Koeff.. og med AABs 0.2 igår, er vi oppe på 4.6, ikk? :D
Annonce