Mon ikke Parolo ligger i en noget anden prisklasse end Nocerino?
Jeg ser ikke på nuværende tidspunkt Parma slippe ham for meget mindre end €8 mio.
Det synes jeg umiddelbart ikke han gør. Men jeg kan se at vi har forskellig opfattelse af deres prisniveau. Jeg har Nocerino på de 5.5-7mio€, mens Parolo ligger et sted på ca. de 8mio€, som du dog synes er mindstekravet.
Hvis Milan skulle ligge sig fast på Parolo, kan der dog være andre indgangsveje, da Parma har interesse i både Saponara og Niang.
Rent personligt håber jeg ikke det bliver Parolo, da jeg er mere til den upcoming Jorginho, undervurderede Cigarini eller Dzemaili.
Beklager den lidt tvetydige formulering. Det jeg mente var at jeg ikke forstår hvorfor klubledelsen ikke reagerer på at vi har et katastrofalt midterforsvar.
Det tror jeg faktisk at de(ledelsen) mener de gør, ved at erhverve Adil Rami og uddele syndebuksprædikat til Cristian Zapata. Der bliver skiftet ud, og givet et typisk politisk statement ved at lægge alt ansvar over på den ansvarsløse Zapata.
Derudover tror jeg de venter til sommeren med at evaluere Matias Silvestre. Jeg forventer ikke mere tilgang til det centrale forsvar end Adil Rami.
Et andet spørgsmål er jo hvad man gør med Zaccardo? Han er tilsyneladende udsat, skal man tro de fleste meldinger fra Milano. Jeg forstår det ikke helt, fordi han udgør 3.valg til højre back samt 5.valg i midterforsvaret. Medmindre at han op- eller nedgraderer(hvordan man nu ser på det) Bonera til den rolle, forstår jeg ikke helt hvorfor man vil af med Zaccardo. Jeg synes det er svært at finde andre spillere, på det niveau og rutine, som vil være ligeså tilfredse med den rolle som Zaccardo... Lige pånær vores tro soldat, Bonera...