Vi vinder, ellers kender jeg en dame der får tæsk i soveværelset i aften. Bogstaveligt talt.
Det værste er, at vi ikke kan være skadefro over Juve hvis vi ryger ud, når vi både deres seniorhold og deres ellers altid hypede ungdomshold allerede er ude af turneringen.
Rygterne går på at De Jong ikke er 100% og naturligvis spiller Muntari, nu hvor han er tilbage fra skade. Det bliver frygteligt. Det gode er at De Sciglio starter, og at vi får Kaká-Balo-SES tridenten at se fra start. Den ser god ud på papiret!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png