Snak

Mere indhold efter annoncen
Ha ha Foggy, Win/win.. sådan havde jeg sgu ikke set på det.! Nå men god vind! Vi vinder 3-1!
"Old Lull Bee"
Hvis vi ikke går videre, så bliver der øksemord på strøjet i morgen.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hvis vi ikke går videre, så bliver der øksemord på strøjet i morgen.


Bor Allegri ikke i Milano da?
La prende Vecino.
Formodentlig, men jeg kløver hellere 10 Rubentus-kranier. Deres arrogance er ulidelig.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Vi vinder, ellers kender jeg en dame der får tæsk i soveværelset i aften. Bogstaveligt talt.

Det værste er, at vi ikke kan være skadefro over Juve hvis vi ryger ud, når vi både deres seniorhold og deres ellers altid hypede ungdomshold allerede er ude af turneringen.

Rygterne går på at De Jong ikke er 100% og naturligvis spiller Muntari, nu hvor han er tilbage fra skade. Det bliver frygteligt. Det gode er at De Sciglio starter, og at vi får Kaká-Balo-SES tridenten at se fra start. Den ser god ud på papiret!

http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er ikke utryg ved, at De Jong måske er ude. Så kan Monty spille hans favoritplads.
Men De Jong skærer bare igennem og er god til at få ro på spillet. Er blevet vild med ham!

Montolivo er en tøs, og det viser han gang på gang.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Er der ikke nok damer der har fået klø idag. Normalt holder jeg med italienske hold i CL, men jeg er nu ganske tilfreds med at juve røg ud. Jeg bliver desværre ikke være overrasket hvis samtlige italienske klubber er ude af CL efter i aften.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Jo, med det var kun de gamle.

Det skulle heller ikke undre mig, men Milans chance er trods alt større end Napolis.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
MDS-Bonera-Zapata-Constant

Sexet!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Annonce