Snak

Mere indhold efter annoncen
Så var den sgu heller ikke værre. Den slags ses weekend efter weekend, hvor den kun giver gult.
Ja så har man fandme set det med, en farvet kommentar i en klubtråd, hvad bliver dog det næste.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Der skulle Balotelli dog have haft rødt.
Udvandret Nordjyde. https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
Føj for satan hvor er Balotelli klam. Man må da krumme tæer hvis man er Milan-fan.
Ja og 14 års karantæne.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ro på.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Ajax er aldeles ufarlige, men alligevel tør jeg ikke se mere.

Jeps, er en kylling.
Siden hvornår er Werge og Frimann blevet Ajax fans?
La prende Vecino.
De er total dansker-liderlige.

Sådan! Fortjent med 0-0. Ajax skabte bare ikke nok til at fortjente avancement.
Mon ikke de sympatiserede med Milan, da Jon Dahl, Laursen og Helveg huserede i Milano?
Annonce